Howard Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Førjulskonkurranse Vi feirer adventstiden med en aldri så liten førjulskonkurranse. Ved å svare riktig på et knippe spørsmål kan du vinne et skjermkort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 wooohoo, supert av dere Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Passer fint, mitt gamle skjermkort føler seg ikke helt bra Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Grisefint med konkurranser, bare synd jeg ikke har PCI-e-slot. Jaja, kortet kan sikkert brukes som dørmatte eller.no. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Genialt! Ikke at jeg eller kommer til å få PCIe på en god stund ennå, men man jo alltids selge Når avsluttes konkurransen? Julaften? (Eller har jeg vimsa for mye under lesning igjen?) Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Fint med konkurranser, ja. Men det er alltid så lang svarfrist på dem. Hva med å holde en konkurranse eller to som kun har en dag eller to svarfrist? Da hadde vi fått vite hvem vinneren er tidligere, og litt større sjanse for å vinne (siden litt færre hadde fått den med seg). Men jeg skal ikke klage. Gøy med konkurranser uansett Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 digger dette nice work! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vinner aldrig noe, men morsomt allikevel. En eller annen får seg en fin ekstra presang før jul. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Når avsluttes konkurransen? Julaften? (Eller har jeg vimsa for mye under lesning igjen?) Det står at konkuransen avsluttes lille julaften.. Det hadde vært en fin julegave, ja Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Supert! hvis jeg vinner blir det en fin julegave Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hyggelig med en førjulskonkurranse. Men om jeg vinner er en annen sak, vinner stort sett aldri Endret 15. desember 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hyggelig med en førjulskonkurranse. Men om jeg finner er en annen sak, vinner stort sett aldri Hvem gjør det? Det er nok mange som deg her i verden Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 passer meg meget bra, holder på å sette sammen en ny pc med PCIe V Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ang. nederste spørsmålet, så trodde jeg alle de eksisterte... Søkte også over google, og fann svar på alle sammen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 [oftopic] Hadde vært artig å vinne, så mamma kunne skjønne at internett ikke bare er "tull" Mamma syntes dessuten at tid forran pcen er sløsing med tid... Ehm, det er jo dette jeg vil bli, da noen som sitter mange timer forran pcen hver dag:) [/oftopic] Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ang. nederste spørsmålet, så trodde jeg alle de eksisterte... Søkte også over google, og fann svar på alle sammen. opdaget det samme selv, må vere en leif Endret 15. desember 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 genial premie! drømmer om det kortet om natta Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jippi...nytt skjermkort før jul (sier vi) Hvordan er GeForce 6600 GT i forhold til 9800 PRO? Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 2. Hva slags grensesnitt finnes GeForce 6600 GT med? hmmm.. mener de da levert av Asus, eller generelt? bunnlose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå