messo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har brukt Outlook 2003 en stund nå, men skal nå bytte til en email klient som ikke kan importere *.pst (som er det eneste formatet Outlook 2003 kan eksportere til!) For å få importert de gammle mailene mine over til den nye klienten, må jeg eksportere til mbox formatet. Har sett på et program som skal konverterer fra pst til mbox, men det har ikke virket. Noen som har gjort dette før, eller som vet om en mulig løsning? (kan nesten vedde på at ingen kan gi meg en bra løsning på dette problemet ...) *hate microsoft* Lenke til kommentar
iacob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilket program er det du bytter til? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vært greit å vite hvilken e-mail klient du skal skifte til... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har brukt Outlook 2003 en stund nå, men skal nå bytte til en email klient som ikke kan importere *.pst (som er det eneste formatet Outlook 2003 kan eksportere til!) For å få importert de gammle mailene mine over til den nye klienten, må jeg eksportere til mbox formatet. Har sett på et program som skal konverterer fra pst til mbox, men det har ikke virket. Noen som har gjort dette før, eller som vet om en mulig løsning? (kan nesten vedde på at ingen kan gi meg en bra løsning på dette problemet ...) *hate microsoft* Hvor har du fått det fra at *.pst er det eneste formatet Outlook kan eksportere til? Outlook kan eksportere til en lang rekke forskjellige formater, blant annet Excel og Acess. Du må gjerne hate Microsoft men denne gangen er det deg selv som ikke har satt deg godt nok inn i hva du prater om. Lenke til kommentar
messo Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Beklager mangelfull informasjon Skal bytte til Apples "Mail", en utrolig enkel klient. Outlook kan visst ta det ut i noen andre format og ja, ser det nå. Jeg tror jeg overså de som "urellevante format" da jeg bladde forbi sist gang. Men kan jeg bruke noen av disse, eller konvertere de til mbox? Begynner å bli ganske lei ... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Outlook har krasjet etter en forsøkt reperasjon av XP, vil lagre mine gamle epostmeldinger manuelt, hvilke filer må jeg kopiere for å få de lagret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå