Arne_F Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hei! Jeg har nå lastet ned Windows xp 64-bit edition og jeg lurer på er dette bare en veldig "tung" patch eller må jeg formatere pcen før jeg skal innstalere det..? Takker for alle svar EDIT: Trykkleif Endret 15. desember 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er et OS i seg selv. Må nok formatere ja. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Søren... Ville vente litt med å formatere... Satt inn et par nye harddisker for ca en måned siden... Men tusen takk EDIT: Trykkleif Endret 15. desember 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Trenger jo ikke å formatere alle diskene da, bare den du skal ha windows på, så slepper du å miste alt det du har på de andre diskene. Men det er jo alltid digg med ny installert windows da:) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Yup... Men det er så mye "pes" tar det til helgen... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvorfor ikke vent på den endelige utgaven som kommer rett over nyttår? Det jo tross alt ikke så fryktelig lenge til.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Alt for lenge til.... Vil utnytte cpu så mye som mulig, for jeg synes at det er dor dumt å kjøpe en dyr cpu og ikke får brukt den ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå