Smoby Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har tenkt å kjøpe et Lian Li PC65B kabinett. Jeg skal ha en NeoPower480 PSU fra Antec i det. Jeg har hørt et eller annet sted at PSUs med vertikale vifter (som NeoPower480) ikke passer i dette kabinettet. - Bare lurte på om dette stemmer, og om noen eventuelt kan bekrefte at jeg tar feil? (håper det) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ville ikke tro det skulle være noe problem ? Det er vell somme ramma som de andre lian-li kabinettene har ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 tja..hvis det ikke passer kan du alltids bruke en Lenke til kommentar
Smoby Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jo, ja, kan vel det, heh. Men håpet å sleppe noe sånt... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 tenker på det samme kabinettet..og hvis ikke min psu passer, skal jeg få den til å passe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå