Gå til innhold

Sortering av ikoner etter inst. av nye skjermdrv.

Irminsûl

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

meeg: Litt dårlig forklart av meg, kanskje.

Problemet oppstår når ATI-driverene er avinstallert--før installasjonen--for da resettes skjermoppløsningen til 800x600 (Windows XP-default). Da er det ikke plass til alle ikonene på Skrivebordet, så de trøkkes sammen i en haug, og jeg må plassere de på nytt.

Kún relevant for de som liker å ha litt orden på Skrivebordet.

Endret av Monster
Lenke til kommentar

Problemet oppstår når ATI-driverene er avinstallert--før installasjonen--for da resettes skjermoppløsningen til 800x600 (Windows XP-default). Da er det ikke plass til alle ikonene på Skrivebordet, så de trøkkes sammen i en haug, og jeg må plassere de på nytt.

6370420[/snapback]

Da har du for mange ikoner der :p Hater skrivebord som er fulle av ikoner :thumbdown:

Lenke til kommentar

6370420[/snapback]

Da har du for mange ikoner der :p Hater skrivebord som er fulle av ikoner :thumbdown:

6370469[/snapback]

Egentlig ikke. Det er bare det at jeg har gruppert de; noen på venstre side, og noen på høyre side, osv.

Edit: Jeg har 30 ikoner på 1024x768.

Endret av Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...