Irminsûl Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En grunn til at jeg alltid gruer meg litt til å installere nye ATI-drivere, er at jeg må sortere alle ikonene på skrivebordet på nytt (staaa-kar...). Noen som har en prosedyre på dette? Et program eller en instilling som gjørt dette enklere? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Fant ut at Icon Restore gjør denne jobben. Denne tråden hører vel ikke hjemme her, Monster? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hæ? Sortere ikoner etter driver installasjon? Aldri vært noe problem her, og jeg har brukt ATI skjermkort de siste 3-4 årene. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) meeg: Litt dårlig forklart av meg, kanskje. Problemet oppstår når ATI-driverene er avinstallert--før installasjonen--for da resettes skjermoppløsningen til 800x600 (Windows XP-default). Da er det ikke plass til alle ikonene på Skrivebordet, så de trøkkes sammen i en haug, og jeg må plassere de på nytt. Kún relevant for de som liker å ha litt orden på Skrivebordet. Endret 23. juni 2006 av Monster Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 meeg: Litt dårlig forklart av meg, kanskje. Problemet oppstår når ATI-driverene er avinstallert--før installasjonen--for da resettes skjermoppløsningen til 800x600 (Windows XP-default). Da er det ikke plass til alle ikonene på Skrivebordet, så de trøkkes sammen i en haug, og jeg må plassere de på nytt. Kún relevant for de som liker å ha litt orden på Skrivebordet. 6370420[/snapback] Da har du for mange ikoner der Hater skrivebord som er fulle av ikoner Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) meeg: Litt dårlig forklart av meg, kanskje. Problemet oppstår når ATI-driverene er avinstallert--før installasjonen--for da resettes skjermoppløsningen til 800x600 (Windows XP-default). Da er det ikke plass til alle ikonene på Skrivebordet, så de trøkkes sammen i en haug, og jeg må plassere de på nytt. Kún relevant for de som liker å ha litt orden på Skrivebordet. 6370420[/snapback] Da har du for mange ikoner der Hater skrivebord som er fulle av ikoner 6370469[/snapback] Egentlig ikke. Det er bare det at jeg har gruppert de; noen på venstre side, og noen på høyre side, osv. Edit: Jeg har 30 ikoner på 1024x768. Endret 23. juni 2006 av Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå