Gå til innhold

nightmode på canon mv750i?

Anbefalte innlegg

altså jeg hat kjøpt meg en canon mv750i men jeg finner ikke ut hvordan man får bruke nightmod'en på den...og har enda et problem.

Når jeg har to klipp som ikke henger sammen så ser det litt rart ut når du spiller begge klippene sammen. så hvordan får man liksom svart og hvit farge på de 3 siste sekundene i den første klippet. sånn at man vet at det begynner noe annet nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg har også et MV750i. Instillingen for nightmode-funksjonene er ganske riktig litt kronglete, ja.

Du går frem slik: Når kameraet står i opptaksmodus går du inn i menyen, så videre til undermenyen "Camera Setup", og deretter til "Night Mode". Her kan du bestemme om du vil ha "Night", "Night+", eller "Super Night". (det er bare "Night+" og "Super Night" som benytter lysdioden foran.)

Når du har stilt inn den av de tre du vil ha, går du bare ut av menyen. Når du da er tilbake i opptaksmodus igjen kan du bare trykke på "Stop" (det står "Night Mode" over den knappen.

Da er Night Mode aktivert.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Da står sikkert kameraet ditt i Auto-modus. Du er nemlig nødt til å bruke program-modus for å kunne bruke Night Mode, Sports, Portrait etc.

For å skru på program-modus bruker du den lille bryteren under "Av/På/Opptak"knappen. Denne bryteren må stå på "P" for at du skal kunne benytte "Night Mode"

Hei og hå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...