Mala Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Sorry om eg tråkker i salaten nu, men nedenfor finner du en link der det spekuleres i batterilevetiden til PSP. klikk her ja OBS:kan kansje taas med en klype salt Endret 15. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Min kommentar til den artikkelen er som følger: OG? Det har da vitterlig vært en sannhet lenge at PSP sluker batteri. Iallfall med spill. Ken Kuturagi har jo selv sagt at PSP vil vare en stund på mindre tunge spill, og vare kortere på krevende spill. Han har også sagt at det er rom for optimeringer i fremtidig software/firmware oppdateringer, samt at Sony jobber med et batteri som skal vare lenger. Og som jeg har sagt tidligere; folk vil nok kjøpe 1-2 ekstra batterier til å ha i lommen. Batteriet som sitter i PSP maskinen er rundt mobilbatteristørrelse og de er billige, oppladbare og lett å sette inn i PSP. Enkelt å ha i lommen. Uansett så gleder jeg meg til min PSP Value Pack kommer fra Lik-Sang. Den er på vei med UPS ekspress frakt. Endret 15. desember 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har også en psp value pack med ridge racers på vei fra lik-sang. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ah, du kjøper deg en julepresang du også? Den kostet litt, men det for så være. Tror PSP vil selge bra jeg, men DS vil nok selge aller mest. Begge maskinene er jo svært bra, så det skal bli en spennende tid på det håndholdte markedet fremover. Endret 15. desember 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kjøpte du også ridge racers? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har ikke kjøpt spill enda, må først se litt mere på PSP maskinen og dens muligheter, samt at jeg har mye å gjøre for tiden. Ingen tid til å spille så mye. Men skal nok kjøpe Ridge Racers i nær fremtid, sammen med et par andre launch titler. Det, samt minnekort og 1-2 batterier. Endret 15. desember 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Må nok kjøpe et par batterier etter hvert jeg også så dårlig som batterikapasiteten vistnok skal være. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det er ikke så veldig rart at batteriene går for ut, når den DS kjører den grafikken. Trenger man minnekort til DS? Endret 15. desember 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå bør det jo nevnes at det kan være at batteriene på de første modellene ikke er så veldig mye å skryte av. Det har jo vært andre problemer med de første PSP'ene også. Kanskje kan man jo håpe at det også med tiden blir muligheter for å kjøpe batterier med bedre kapasitet også. Til en noe høyere pris selvsagt. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Ja, er nok PSP sin svakhet det der. Ser ikke noe problem i å ha 1-2 batterier ekstra i lommen. Men gjett om PSP eiere kommer til å høre det fra DS eiere om hvor dårlig PSP er med batteriet, DS har mere funskjoner osv. Jeg har ingen problemer med å innrømme at DS er bra, for det er den jo. Hvis de da provoserer videre, gidder jeg ikke engang å kommentere, det er bedre å heve seg over fanatikere. Endret 15. desember 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette er for dårlig ja. Sony lovte jo rundt 8t spilletid. De bør nok invistere i ny batteriteknologi snarest. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 kjipt med et spill som det er lang tid mellom "save gama", da hjelper det ikke så sitte med flere batterier i lomma som er full lada. Nei er nok enig at dette er en kynisk greie fra sony om å selge mere batterier. Vedder alle penga mine på at det har sittet økonomer og regna ut hva er minimums grensa på hva folk tåler av batteri kapasitet på psp og lagd batteriet deretter, dette med tanke på og selge mer batteri som ekstra utstyr seinere. Akkuratt som dem gjorde med memorycard , hvorfor ikke lage den på 16 mb eller 32 med en gang! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Det er ikke så veldig rart at batteriene går for ut, når den DS kjører den grafikken. Trenger man minnekort til DS? Har du fulgt med på ka dette handler om??-->PSP :!: ingen som har sagt noe om DS her lol Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Da har jeg endelig mottatt en psp value pack med ridge racers. Grafikken er dødsbra, men batterilevetiden virker desverre dårlig slik diverse nettsteder har fortalt tidligere. Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Da har jeg endelig mottatt en psp value pack med ridge racers.Grafikken er dødsbra, men batterilevetiden virker desverre dårlig slik diverse nettsteder har fortalt tidligere. gratulerer :!: hva betalte du totalt? Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 tør nesten ikke si det (var sinnsykt dyrt og er ikke sikker på at det var vært det. Ca. 3800 kr for psp value pack med ridge racers og tilsending. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Testen fra IGN er ganske fin. Men hvis Sony driver å lager bedre batteri, så er det jo egentlig ikke noe stress Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Testen fra IGN er ganske fin. Men hvis Sony driver å lager bedre batteri, så er det jo egentlig ikke noe stress Tror nok Sony finner en løsning Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 tør nesten ikke si det (var sinnsykt dyrt og er ikke sikker på at det var vært det.Ca. 3800 kr for psp value pack med ridge racers og tilsending. hjelp, det va en smule over mitt budsjett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå