Arnt555 Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, Jeg holder på å lage et bombe map til cs source (de_town_hall) her er planen (litt vanskelig, å tegne det ) og noen bilder fra det øverste rommet : Hva syntes dere? Jeg har jo bare såvidt begynt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Ser ganske bra ut. Stå på Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Ser bra ut det. Stå på! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 hvor er linken? Lenke til kommentar
csboy Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Steg 1. Lag en heisjakt og to rom, et nede og et oppe. Nå bygger du det som skal være heisen: Klikk nå slik at du har valgt alle delene heisen din skal bestå av ved å holde nede ctrl og klikke på de med musa. Nå gjør du dem om til en entity (ctrl + t, tie to entity) og velg func_train og sett disse innstillinger: Name: det navnet din heis skal ha, jeg brukte heis1 First stop target: Stop1, men du kan selvfølgelig bruke et eget navn. Move sound: Jeg valgte "Heavy elev", men du må velge det som passer best til din heis. Stop sound: velg det som passer best. Speed(units per second): 45 Damage on crush: hvor mye folk skal tape i hp av å bli klemt i heisen. Steg2. Nå setter du ut en entity med entity tool og går inn på dens "object properties" og velger path_corner og setter følgende innstillinger: Name: det navnet som du satte i first stop target på heisen. Next stop target: stop2, eller noe som du selv finner på. Og i flags setter du på wait for retrigge. Sett ut en helt lik path_corner der din heis skal stoppe bare at du endrer disse innstillinger: Name: Stop1, endrer du til stop2. Next stop target: Stop2, endrer du til stop1 Steg3. Lag nå en brush med textur av en knapp og gjør den til en entity(ctrl + t) Velg et den skal være en func_button og sett disse innstillinger: Targetted ogject: navnet på heisen din seff Delay before reset: 2 Delay before trigger: 0 Og i flags setter du på don't move. Denne entityen setter du en plass nerme heisen, og så må du huske å sette en i rommet nede også. Heisen din er nå klar til bruk! -Kabelen. Hentet fra www.spillmodding.no . Hvis du vil se bilder så gå på valve hammer editeor for vidrekommende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå