el_salvad Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Liker Alienware mye bedre spør du meg! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja, man kan jo alltid utrykke seg sånn: :!: Men grei PC til en fin pris det der. (Selv om jeg ikke vet prisen ). Selv spiller jeg ikke så mye, så det hadde vært uaktuelt uansett Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror jeg kjøper en slik og bytter den ut med juletreet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Maskinen er listet på Voodoo's websider nå: Link. Starter på EURO 3622 med FX 55 og doble 6600GT, det vil si rett under 30 000 kroner. Med alt jeg ønsket meg (doble 6800 Ultra Sli etc.) nærmet jeg meg faretruende 50 000. Uten skjerm og tastatur etc... Det er gøy å dagdrømme! :!: Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) En ting til. Det står følgende på siden jeg linket til: The RAGE f:5 is the worlds most insane personal computer – the best manufactured PC ever. This system features Nvidia SLi Technology and optional AMD and Intel configurations. It’s fully liquid cooled, so we eliminate the need for fans on the CPU, Chipset and Video Cards, making it extremely quiet while delivering top performance. Så det ser ut som det kommer en versjon med Intel prosessor også. Ingen detaljer om den ennå, og FX-55 er eneste valg i webshoppen. Geir Endret 18. desember 2004 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå