dragon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hva kan man gjøre med xbox som man ikke kan med pc og omvendt tenkte jeg skulle kjøpe xbox eller bytte skjermkort på pc Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Se posten fra panter som er satt som sticky her i spørsmål og svar - konsoll. Klikk på linkene som er der. En modded xbox kan gjøre omtrent det samme som en HTPC (home teatre PC) bortsett fra å ta opp tv-programmer. I tillegg kan du spille xbox-spill på den. En bra PC kan gjøre det samme som en xbox og mere til. Fordelen med xbox er at den er billig, liten, starter raskt, er koblet til tv, har en ukomplisert optisk utgang for surround og betjenes med fjernkontroll. Ikke minst er den veldig brukervennlig. Du kan få en pc til å gjøre det samme (bortsett fra xbox-spill) men da til en mye dyrere penge. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Xbox kan alt som en pc kan utenom å innstallere Windows (Linux går med andre ord greit) Og seff kan man ikke koble til printer og sånt... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Man kan faktisk innstallere windows CE på den, og hvis man innstallerer pc-emulatoren boschs tror jeg man kan innstallere win 2000, men det skal gå så treigt at man får problemer med å kjøre dos-progs Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) pc emulator?? Hvor kan jeg finne den? Kan du kjøre .exe filer og sånt da eller? EDIT: mistet alle ftp linker og sånt ser dere Endret 18. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 hva kan man gjøre med xbox som man ikke kan med pc og omvendt tenkte jeg skulle kjøpe xbox eller bytte skjermkort på pc Hva slags teit post er dette? Du kan jo ikke sammenligne en PC og en Xbox. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 hva kan man gjøre med xbox som man ikke kan med pc og omvendt tenkte jeg skulle kjøpe xbox eller bytte skjermkort på pc Hva slags teit post er dette? Du kan jo ikke sammenligne en PC og en Xbox. Hvorfor ikke? Xboxen er jo egentlig en normal pc med en pentium 3 prosessor og et modifisert geforce 3 grafikkort som kjører en modifisert utgave av windows 2000 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 HVis du vil spille PC, så spill PC Konsoll er konsoll Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vel, hvis dere leser den første posten, så er det ikke snakk om PC vs Xbox. Det er nytt skjermkort vs. Xbox. Personlig ville jeg kjøpt Xboxen. Det er begrenset hvor bra skjermkort man får for 1200kr, og det kommer jo helt an på hvilken hardware man har fra før. Med mindre man har knuskgamle komponenter som Voodoo3-kort og lignende, vil man ikke merke noe enormt hopp i ytelse med et R9600PRO-kort. Med Xbox går alt mer eller mindre flytende, iallefall flytende nok til at jeg aldri har irritert meg over det. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det går ikke an og sammenligne en X-box og pc ! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 PC = Strategi og First Person Shooters & bilspill XBOX/KONSOLL = Plattorm, sport og bilspill. Det er min mening, og jeg bruker det deretter. Kan ikke kåre vinner mellom PC og XBox fordi det er et himla teit spørsmål. Men PC har bedre grafikk uansett, men det suger f.eks og spille plattform-spill på pc - så der velger man Xbox (eller i mitt tilfelle Gamecube da, siden jeg antagelig er Nintendo fanboy) ... På den andre siden er det ufattelig tragisk og spille shootere og strategi-spill på konsoll, så der vinner PC. Så det ... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 . På den andre siden er det ufattelig tragisk og spille shootere og strategi-spill på konsoll, så der vinner PC. Så det ... Halo2 er shooter og den wooper ass, kommer ikke til pc før om lenge så det!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 . På den andre siden er det ufattelig tragisk og spille shootere og strategi-spill på konsoll, så der vinner PC. Så det ... Halo2 er shooter og den wooper ass, kommer ikke til pc før om lenge så det!! Ikke det jeg sa: Shootere på konsoll er så ufattelig og spille sa jeg. Mus og tastatur ... takk! Lenke til kommentar
Nexus6000 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 "Mus og tastatur ... takk! " Man kan kjöpe en adapter til xboxen slik at man koble inn mus og tastatur. Så kan man spille Halo2 med det om man vil... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 må bare si (hei marshall forresten, jeg fra musikk forumet vet du..) at f.eks Splinter Cell2 funker overraskende bra på xbox kontrollen. Blir du vant med og bruke det er det like lett som med mus/tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå