Hologram Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Planlegge vannkjøling av CPU, GPU og Harddiskene... I ka rekkefølge bør man ha blokkene? Eg vil tru at det besta er sånn: Tank - Pumpe - Radiator - CPU - GPU - Harddisk - Tank... Har eg tenkt rett eller? Ka med å dela løpet sånn at slangen frå radiatoren dele seg i to slangar.. Ein som går: radiator - CPU - tank og ein som går: radiator - GPU - Harddisk - tank? I så fall; koss bør slangedimensjonane var i ett sånt system? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er riktig rekkefølge. Jeg har testet litt på en splitt med 2 radiatorer, synes ikke den ekstra mengden slange var vært det. Bruk heller pengene på en større radiator. Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Har en svær radiator fra varmeapparatet i en volvo 240!! ca 20x25x5cm!! Så den bør kunne fjerne en god del varme!! Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har aldri kjørt på en bilradiator før så det er litt utenfor mitt bord. Du kan kjøre vifteløst det er sikkert Vill vell satset på en pumpe som klarer noen liter + 1/2 slanger, men det er vell noen som kan betydelig mere om dette en meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå