luresau Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hei. tenkte jeg skulle omsider få meg en dvd brenner (Nec ND-3500 16x DVD±R9) men lurer fælt på hvilke plater jeg burde kjøpe. Har lyst å kjøpe en bulk på 100-200 plater..er det noen som kan gi meg noen råd? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 dyre gode plater? Billige mindre gode plater?? sei litt om det så er det letter å hjelpe også Lenke til kommentar
luresau Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ser nok etter billige mindre gode plater..Ønsker ikke å betale for top vare men vil nå ha noe som er greit og ikke billig dritt. Er ikke helt inne i dette Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da ville jeg gått for disse http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...products_id=129 ePreformance plater. 25 stykk for 94 kr. Veldig gode plater som du får bra resultat med i de fleste brennere. PS: bør brennes på 8x ikke 12x i Nec brenner. Finnes et par tråder om dette på forumet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har dere lakt merke til at alle skriver ePreformance og det er eProformance ,hehe det er morro det passer mye bedre med preformance Men det er bra plater og de funker halt fint og brenne 12x Har brennt en 25 CB på 12x ikke noe problem (Bruker de i DVD spilleren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå