Gå til innhold

Elkjøp prøver seg hele tiden!


Anbefalte innlegg

Jeg regner med at en gammel dame som ikke har så mye peiling vil stole på at selgeren kommer med det tilbudet som passer henne best, noe som åpenbart ikke var tilfelle her. Elkjøp  :thumbdown:

Har du tenkt på at selgeren spurte henne hva hun så på TV og hvor mye hun så på TV, og at hun svarte at hun liker å se filmer, har digital parabol (som sender en del i ws) og at hun stort sett bruker kveldene foran TVen? I tillegg så ser hun kanskje litt dårlig og da måtte det jo være flott med en litt stor TV. Synes du ikke en litt dyr og fin TV hadde passet til henne da? Hvorfor skulle hun ikke trenge noe mer enn en billig 28" 4:3 TV utelukkende med det argumentet at hun er gammel?

 

Jeg kjenner ikke noen flere fakta enn deg i denne saken, og allikevel er du svært så bastant i din påstand om at selgeren utnyttet dama. Jeg peker bare på at det kan være flere sider av samme sak.

Eks: En gammel dame skulle ha en liten-TV , og kom ut ifra elkjøp med TV og DVD-spiller til én verdi av 15000,-.

Joda jeg sier ikke at det er dumt at hun fikk en fin TV, men hun kom for å kjøpe en liten og sikkert ikke halvparten så dyr TV.

Det var ikke ment som at hun måtte ha en "dårlig" TV fordi hun var gammel, men jeg hører jo daglig at ikke alle gammle folk får allverden i pensjon. Selv har jeg faktisk "en billig 28" 4:3", som du nevner i innlegget ditt.

Jeg har ikke sett programet og vet ikke hva selgeren spurte henne om osv. Men hvis det du nevner over er det selgeren spurte henne om er jeg enig i at den TVen passet henne best, selv om DVD spiller kanskje var litt drøyt. Har bare noen erfaringer om at det ikke er alle selgere som jobber på den måten.

Hva hun i utgangspunktet hadde tenkt til å kjøpe er jo ikke så relevant. Hvis selgeren overbeviste henne om at hun kom til å være langt mer fornøyd med en TV og DVD til 15000,- OG hun til syvende og sist ble fornøyd så ser jeg ikke problemet. Jeg så heller ikke programmet og ønsker ikke å diskutere den konkrete saken mer, men kan vel si så mye som at min personlige mening er at "forbruker-programmer" på TV (FBI på NRK og TV2 Hjelper Deg) som regel ikke viser et særlig nyansert bilde av sakene de tar opp. Verstingen av de to er helt klart FBI, som produserer noe jeg personlig mener er totalt ubrukelig, ensfarget og subjektiv journalistikk. Slike programmer får det til å se ut som om forbrukere og bedrifter er bitre fiender. I realiteten er jo begge parter tjent med å være venner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg med elkjøp er at det virker som de som jobber der ikke har peiling på det de selger, men bare er opplært til å selge.

Jeg har aldri kjøpt noe på Elkjøp og jeg har vært i svært få av butikkene, men jeg vil jo anta at det vil være vanskelig å være dyktig til å selge noe som man ikke har god kjennskap til. At de som selger data på Elkjøp ikke kan like mange tekniske spesifikasjoner som guruene her på HW.no betyr jo ikke at de ikke kan noe. Elkjøp henvender seg primært til personer som ikke vet forskjellen på en harddisk og et kabinett. Det er forskjell på et gatekjøkken og en finere restaurant selv om de begge selger mat.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg med elkjøp er at det virker som de som jobber der ikke har peiling på det de selger, men bare er opplært til å selge.

Jeg har aldri kjøpt noe på Elkjøp og jeg har vært i svært få av butikkene, men jeg vil jo anta at det vil være vanskelig å være dyktig til å selge noe som man ikke har god kjennskap til. At de som selger data på Elkjøp ikke kan like mange tekniske spesifikasjoner som guruene her på HW.no betyr jo ikke at de ikke kan noe. Elkjøp henvender seg primært til personer som ikke vet forskjellen på en harddisk og et kabinett. Det er forskjell på et gatekjøkken og en finere restaurant selv om de begge selger mat.

Snakker av erfaring ved kjøpt av hvite og brunevarer jeg da. Mulig jeg har vært skikkelig uheldig med selgerne, men har flere ganger blitt sjokkert over argumenter for å gå en prisklasse opp. Desverre husker jeg ikke eksakt hva det var, men det skremte hvertfall meg bort ifra elkjøp.

Endret av rottert
Lenke til kommentar
Snakker av erfaring ved kjøpt av hvite og brunevarer jeg da. Mulig jeg har vært skikkelig uheldig med selgerne, men har flere ganger blitt sjokkert over argumenter for å gå en prisklasse opp. Desverre husker jeg ikke eksakt hva det var, men det skremte hvertfall meg bort ifra elkjøp.

Ok, det er jo i og forsåvidt en ærlig sak. Jeg handler heller ikke i butikker jeg har hatt dårlige erfaringer med.

Lenke til kommentar
Elkjøp er vel generelt dårlig på service, har jeg erfart hvertfall. En kølapp for å snakke med de i kassa, så blir jeg henvist til dataavd. og det betyr ny kølapp, når jeg da skal betale så må jeg trekke ENDA EN KØLAPP!!! At det går ann!!!  :mad:

Men også en gang da jeg skulle se på en dvd-spiller der så kunne jeg ikke få prøve den fordi de ikke hadde tid til å kople den til, bra service, eller??  :hrm:

 

Nordmenn har en forkastelig køkultur, så kølapper er en fin ting :thumbup: Det elkjøp trenger er et system for å overføre kølapper mellom de forskjellige køsystemene. Helt vanlig i banker, der folk henvender seg i kassa for alt mulig rart ;)

Lenke til kommentar

enda mer negativt om elkjøp: jeg og mamma var med bestmor for å kjøpe ett kjøleskap. det er ca 3-4månder siden. heldigvis hadde elkjøp bare ett kjøleskap inne som passet til kjøkenet hennes (hun skulle ha kjøleskap med en liten fryser nederst) først skulle betjeningen på død og liv ha henne til å kjøpe det største kjøleskapet uten fryser ,men når vi kom med målene var det bare ett skap som passet (heldigvis med fryser neders) så hun kjøpte det. etter 2uker begynner det å fryse is i kjøleskapet (veldig mye is) så vi tar kjøleskapet med til elkjøp og klager joda de skulle reparere det. og de sa kjøleskapet skulle være ferdig etter en uke. etter 1 1/2 måned var kjøleskapet ferdig reparert. nå er kjøleskapet på nytt halvfult av is.... :thumbdown:

 

enda mer negativt om elkjøp (verre enn det første),men med "god" ending: dette gjelder også ett nytt kjøleskap som onkel skulle ha på hytta. det gikk også sund etter noen uker, så han måtte dra kjøleskapet 5mil til nermeste elkjøp for og få det reparert. dette jentok seg 2gang når kjøleskapet var ferdig reparert den siste gangen spurte de på værkstedet til elkjøp om han hadde hatt mye feil med kjøleskapet. kjøleskapet var jo nytt så han begynte jo å lure så han spurte repratørn om hvorfor han spurte om det. da fant han ut at kjøleskapet hadde vert på reprasjon 3ganger tidligere. han kjører rett til elkjøp for å klage. han måtte hisse seg opp og true med både det ene og andre. da fikk han snakke med sjefen etter litt diskusjon fikk han ett nytt kjøleskap som kostet noen kroner mer. det viste seg også at det var en "B" vare. noe han ikke hadde fått vite da han kjøpte kjøleskapet. heldigvis fungerer det nye skapet han kjøpte/fikk.

 

har fult av slike historier om spesielt elkjøp.

 

men til hun damen som kjøpte en tv og dvd spiller til 15000kr

de fleste gamle er jo litt "surrete" så det er ikke noe problem å overbevise de om både det ene og det andre. kan jo være enig i at det kansje var lurt at hun kjøpte en dyrere tv, men hva i svarte f..n skulle hun med en dvd spiller for å glane på tv?? :hmm:

Lenke til kommentar
enda mer negativt om elkjøp: jeg og mamma var med bestmor for å kjøpe ett kjøleskap. det er ca 3-4månder siden. heldigvis hadde elkjøp bare ett kjøleskap inne som passet til kjøkenet hennes (hun skulle ha kjøleskap med en liten fryser nederst) først skulle betjeningen på død og liv ha henne til å kjøpe det største kjøleskapet uten fryser ,men når vi kom med målene var det bare ett skap som passet (heldigvis med fryser neders) så hun kjøpte det. etter 2uker begynner det å fryse is i kjøleskapet (veldig mye is) så vi tar kjøleskapet med til elkjøp og klager joda de skulle reparere det. og de sa kjøleskapet skulle være ferdig etter en uke. etter 1 1/2 måned var kjøleskapet ferdig reparert. nå er kjøleskapet på nytt halvfult av is.... :thumbdown:

hmmmm... jeg må jo bare lure på hvorfor dere ikke bare returnerte produket... det var jo innen 30 dager ? Og igjen hvorfor vente 1 mnd når du hadde krav på å heve kjøpet lenge før det ? Og det att produktet er defekt kan ikke elkjøp lastes for kan det vel ?

 

 

Den andre historien er jo ikke akkurat så positiv så jeg forstår irritasjonen der.. Men du fikk jo ihvertfall ordnet det ;)

Lenke til kommentar

Personlig har jeg bare positive ting å si om elkjøp.

 

Det er det eneste stedet jeg kan prute ned pris på varer.

Eks når jeg får vaskemaskin til orginal pris 5000 til 3800 kr!!!!!

Det er fordi jeg kan vise til en annen butikk med nesten så lav pris. (Som det går ann å prute ned litt der også)

 

Men jeg kjøper ikke data utstyr der. Dårlig utvalg og priser ennå.

Går vist ikke ann å sammenlingne med prisene deres med komplett/datakjeden.

Da får du bare svar at de selger ikke det sammme. Selv om de gjør.

 

Viktigste du kan gjøre er å ha med pris på papir. Da har de ikke noe å si.

Og på varer over ca 1500 er det alltid muligheter til å spørre om et bedre tilbud. Særlig om det ikke er så mange kunder der.

 

Da min mor og de trengte en ny vaskemaskin og tørketrommel. Lovet jeg de at jeg skulle finne de et bredre tilbud enn de kunne finne.

Når de hadde nesten bestemt seg for 2 maskiner, kom jeg bort til de med 2 bedre maskiner til samme pris.

Fikk to AEG maskiner til 12000kr mens orginal pris var 17000kr.

Når den ansatte går til sjefen etter en prute runde. Da vet du at du ikke kan presse de så mye mer enn dette. :lol:

Tenger jeg å si mer!!! :whistle:

 

Elkjøp I Bergen her på nordås er helt perfekt for meg.

Med 2 konkurenter rett ved siden av. Som sefølgelig alltid prøver å gi bedre tilbud enn elkjøp. Som plummen i egget. :thumbup:

Lenke til kommentar

at produkte er defekt kan ikke elkjøp lastes for men de kunna sikkert annstrenkt seg bedre for å få det skikkeli i gang ijenn og reparert det raskere. at vi ikke i all frustrasjon greide å få med oss at men kan heve kjøpet inne 30 dager er noe vi anntaklig må angre surt på. eller bestemor må lide for det. må vel ta oss en ny prat med de på elkjøp :mad:

Lenke til kommentar
Personlig har jeg bare positive ting å si om elkjøp.

 

Det er det eneste stedet jeg kan prute ned pris på varer.

Eks når jeg får vaskemaskin til orginal pris 5000 til 3800 kr!!!!!

Det er fordi jeg kan vise til en annen butikk med nesten så lav pris. (Som det går ann å prute ned litt der også)

 

Men jeg kjøper ikke data utstyr der. Dårlig utvalg og priser ennå.

Går vist ikke ann å sammenlingne med prisene deres med komplett/datakjeden.

Da får du bare svar at de selger ikke det sammme. Selv om de gjør.

 

Viktigste du kan gjøre er å ha med pris på papir. Da har de ikke noe å si.

Og på varer over ca 1500 er det alltid muligheter til å spørre om et bedre tilbud. Særlig om det ikke er så mange kunder der.

 

Da min mor og de trengte en ny vaskemaskin og tørketrommel. Lovet jeg de at jeg skulle finne de et bredre tilbud enn de kunne finne.

Når de hadde nesten bestemt seg for 2 maskiner, kom jeg bort til de med 2 bedre maskiner til samme pris.

Fikk to AEG maskiner til 12000kr mens orginal pris var 17000kr.

Når den ansatte går til sjefen etter en prute runde. Da vet du at du ikke kan presse de så mye mer enn dette. :lol:

Tenger jeg å si mer!!! :whistle:

 

Elkjøp I Bergen her på nordås er helt perfekt for meg.

Med 2 konkurenter rett ved siden av. Som sefølgelig alltid prøver å gi bedre tilbud enn elkjøp. Som plummen i egget. :thumbup:

Bra at det går an å prute, men det viser egentlig bare hvor overpriset varene på elkjøp er...

Lenke til kommentar
enda mer negativt om elkjøp (verre enn det første),men med "god" ending: dette gjelder også ett nytt kjøleskap som onkel skulle ha på hytta. det gikk også sund etter noen uker, så han måtte dra kjøleskapet 5mil til nermeste elkjøp for og få det reparert. dette jentok seg 2gang når kjøleskapet var ferdig reparert den siste gangen spurte de på værkstedet til elkjøp om han hadde hatt mye feil med kjøleskapet. kjøleskapet var jo nytt så han begynte jo å lure så han spurte repratørn om hvorfor han spurte om det. da fant han ut at kjøleskapet hadde vert på reprasjon 3ganger tidligere. han kjører rett til elkjøp for å klage. han måtte hisse seg opp og true med både det ene og andre. da fikk han snakke med sjefen etter litt diskusjon fikk han ett nytt kjøleskap som kostet noen kroner mer. det viste seg også at det var en "B" vare. noe han ikke hadde fått vite da han kjøpte kjøleskapet. heldigvis fungerer det nye skapet han kjøpte/fikk.

 

altså det der må jo være tull.

 

Jeg har som sagt jobbet på elkjøp, og du ser med engang om det er en bvare eller ikke. At du sier at kjøleskapet har vært på rep 3 ganger før onkelen din kjøpte det og han ikke merket at det var bvare er jo tullball. For det første, hvis det var bvare, så er det så å si umulig å pakke inn nytt papir og eske osv til det kjøleskapet. For det andre, et brukt kjøleskap lukter anerledes enn et nytt kjøleskap, du merker lukten med engang. For det tredje, hvis kjøleskapet hadde vært på rep 3 ganger før din onkel kjøpte det, så hadde de ikke solgt det. Da hadde de forrige eierne fått et nytt skap fra leverandøren og det gamle måttet ha blitt sendt inn.

 

Når det gjelder den gamle damen, så visste hun jo hva hun betalte. Er hu gammel og senil og hatt lite peil, så hadde hun sikkert trengt litt hjelp fra barn eller barnebarn. Jeg hadde f.eks aldri sendt min bestemor på f.eks 65 år ut for å handle inn en ny tv for seg selv. Det er ganske stoooor prisforskjell fra å tenke seg å handle inn en tv til 3000 så gå ut med en tv til 15 000. Det er 5 ganger mer enn det enn har tenkt til å betale. Det skal vel ikke være mulig å være så troverdig og stole så mye på en selger som du har møtt i non få min til å bytte en prisklasse til de grader.

Lenke til kommentar
enda mer negativt om elkjøp (verre enn det første),men med "god" ending: dette gjelder også ett nytt kjøleskap som onkel skulle ha på hytta. det gikk også sund etter noen uker, så han måtte dra kjøleskapet 5mil til nermeste elkjøp for og få det reparert. dette jentok seg 2gang når kjøleskapet var ferdig reparert den siste gangen spurte de på værkstedet til elkjøp om han hadde hatt mye feil med kjøleskapet. kjøleskapet var jo nytt så han begynte jo å lure så han spurte repratørn om hvorfor han spurte om det. da fant han ut at kjøleskapet hadde vert på reprasjon 3ganger tidligere. han kjører rett til elkjøp for å klage. han måtte hisse seg opp og true med både det ene og andre. da fikk han snakke med sjefen etter litt diskusjon fikk han ett nytt kjøleskap som kostet noen kroner mer. det viste seg også at det var en "B" vare. noe han ikke hadde fått vite da han kjøpte kjøleskapet. heldigvis fungerer det nye skapet han kjøpte/fikk.

 

altså det der må jo være tull.

 

Jeg har som sagt jobbet på elkjøp, og du ser med engang om det er en bvare eller ikke. At du sier at kjøleskapet har vært på rep 3 ganger før onkelen din kjøpte det og han ikke merket at det var bvare er jo tullball. For det første, hvis det var bvare, så er det så å si umulig å pakke inn nytt papir og eske osv til det kjøleskapet. For det andre, et brukt kjøleskap lukter anerledes enn et nytt kjøleskap, du merker lukten med engang. For det tredje, hvis kjøleskapet hadde vært på rep 3 ganger før din onkel kjøpte det, så hadde de ikke solgt det. Da hadde de forrige eierne fått et nytt skap fra leverandøren og det gamle måttet ha blitt sendt inn.

 

Når det gjelder den gamle damen, så visste hun jo hva hun betalte. Er hu gammel og senil og hatt lite peil, så hadde hun sikkert trengt litt hjelp fra barn eller barnebarn. Jeg hadde f.eks aldri sendt min bestemor på f.eks 65 år ut for å handle inn en ny tv for seg selv. Det er ganske stoooor prisforskjell fra å tenke seg å handle inn en tv til 3000 så gå ut med en tv til 15 000. Det er 5 ganger mer enn det enn har tenkt til å betale. Det skal vel ikke være mulig å være så troverdig og stole så mye på en selger som du har møtt i non få min til å bytte en prisklasse til de grader.

Du vet jo ikke om dette er tullprat? Var du den ansatte som solgte kjøleskapet?

Slike tilfeler kan hende! Du sier at det går ikke an å pakke inn kjøleskapet inn i papp osv osv igjen, for F det kommer jo ikke i papp osv for det første! Det med den gammle damen, En selger er opplæret til å selge, ikke ta hensyn til kundes behov. En gammel dame skal det ikke mye til for å lure, spesielt hvis hun kommer

alene på butikken å skal ha seg en tv hun bare skal se nrk på.

 

 

edit : Kan hende jeg misforsto ditt inlegg :tease:

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Personlig har jeg bare positive ting å si om elkjøp.

 

Det er det eneste stedet jeg kan prute ned pris på varer.

Eks når jeg får vaskemaskin til orginal pris 5000 til 3800 kr!!!!!

Det er fordi jeg kan vise til en annen butikk med nesten så lav pris. (Som det går ann å prute ned litt der også)

 

Men jeg kjøper ikke data utstyr der. Dårlig utvalg og priser ennå.

Går vist ikke ann å sammenlingne med prisene deres med komplett/datakjeden.

Da får du bare svar at de selger ikke det sammme. Selv om de gjør.

 

Viktigste du kan gjøre er å ha med pris på papir. Da har de ikke noe å si.

Og på varer over ca 1500 er det alltid muligheter til å spørre om et bedre tilbud. Særlig om det ikke er så mange kunder der.

 

Da min mor og de trengte en ny vaskemaskin og tørketrommel. Lovet jeg de at jeg skulle finne de et bredre tilbud enn de kunne finne.

Når de hadde nesten bestemt seg for 2 maskiner, kom jeg bort til de med 2 bedre maskiner til samme pris.

Fikk to AEG maskiner til 12000kr mens orginal pris var 17000kr.

Når den ansatte går til sjefen etter en prute runde. Da vet du at du ikke kan presse de så mye mer enn dette. :lol:

Tenger jeg å si mer!!! :whistle:

 

Elkjøp I Bergen her på nordås er helt perfekt for meg.

Med 2 konkurenter rett ved siden av. Som sefølgelig alltid prøver å gi bedre tilbud enn elkjøp. Som plummen i egget. :thumbup:

Bullsh*t, de er der for å tjene penger.. 5000kr i rabatt ?! på et kjøp på 17000kr?! fyrn fikk vel sparken etterpå. sjekka du om det var nye eller gammle modeller ? :)

Endret av Gunlab
Lenke til kommentar
enda mer negativt om elkjøp (verre enn det første),men med "god" ending: dette gjelder også ett nytt kjøleskap som onkel skulle ha på hytta. det gikk også sund etter noen uker, så han måtte dra kjøleskapet 5mil til nermeste elkjøp for og få det reparert. dette jentok seg 2gang når kjøleskapet var ferdig reparert den siste gangen spurte de på værkstedet til elkjøp om han hadde hatt mye feil med kjøleskapet. kjøleskapet var jo nytt så han begynte jo å lure så han spurte repratørn om hvorfor han spurte om det. da fant han ut at kjøleskapet hadde vert på reprasjon 3ganger tidligere. han kjører rett til elkjøp for å klage. han måtte hisse seg opp og true med både det ene og andre. da fikk han snakke med sjefen etter litt diskusjon fikk han ett nytt kjøleskap som kostet noen kroner mer. det viste seg også at det var en "B" vare. noe han ikke hadde fått vite da han kjøpte kjøleskapet. heldigvis fungerer det nye skapet han kjøpte/fikk.

 

altså det der må jo være tull.

 

Jeg har som sagt jobbet på elkjøp, og du ser med engang om det er en bvare eller ikke. At du sier at kjøleskapet har vært på rep 3 ganger før onkelen din kjøpte det og han ikke merket at det var bvare er jo tullball. For det første, hvis det var bvare, så er det så å si umulig å pakke inn nytt papir og eske osv til det kjøleskapet. For det andre, et brukt kjøleskap lukter anerledes enn et nytt kjøleskap, du merker lukten med engang. For det tredje, hvis kjøleskapet hadde vært på rep 3 ganger før din onkel kjøpte det, så hadde de ikke solgt det. Da hadde de forrige eierne fått et nytt skap fra leverandøren og det gamle måttet ha blitt sendt inn.

 

Når det gjelder den gamle damen, så visste hun jo hva hun betalte. Er hu gammel og senil og hatt lite peil, så hadde hun sikkert trengt litt hjelp fra barn eller barnebarn. Jeg hadde f.eks aldri sendt min bestemor på f.eks 65 år ut for å handle inn en ny tv for seg selv. Det er ganske stoooor prisforskjell fra å tenke seg å handle inn en tv til 3000 så gå ut med en tv til 15 000. Det er 5 ganger mer enn det enn har tenkt til å betale. Det skal vel ikke være mulig å være så troverdig og stole så mye på en selger som du har møtt i non få min til å bytte en prisklasse til de grader.

hvordan kan du vite at det er tull?? var det du som pakket inn kjøleskapet og solgte det?? isåfall er det kansje derfor du ikke jobber der mer??

 

kjøleskapet hadde vert på reprasjon 2 ganger før :mad:

 

jeg for min del kommer ikke til å handle annet derifra mer. kansje billig filmer og spill!!

 

må bare si noen selgere er veldig overbevisende. altså de kan NESTEN selge hva som helst. til nesten hvem som helst. til nesten hvilken som helst pris. :ohmy:

Lenke til kommentar
altså det der må jo være tull.

 

Jeg har som sagt jobbet på elkjøp, og du ser med engang om det er en bvare eller ikke. At du sier at kjøleskapet har vært på rep 3 ganger før onkelen din kjøpte det og han ikke merket at det var bvare er jo tullball. For det første, hvis det var bvare, så er det så å si umulig å pakke inn nytt papir og eske osv til det kjøleskapet. For det andre, et brukt kjøleskap lukter anerledes enn et nytt kjøleskap, du merker lukten med engang. For det tredje, hvis kjøleskapet hadde vært på rep 3 ganger før din onkel kjøpte det, så hadde de ikke solgt det. Da hadde de forrige eierne fått et nytt skap fra leverandøren og det gamle måttet ha blitt sendt inn.

 

Når det gjelder den gamle damen, så visste hun jo hva hun betalte. Er hu gammel og senil og hatt lite peil, så hadde hun sikkert trengt litt hjelp fra barn eller barnebarn. Jeg hadde f.eks aldri sendt min bestemor på f.eks 65 år ut for å handle inn en ny tv for seg selv. Det er ganske stoooor prisforskjell fra å tenke seg å handle inn en tv til 3000 så gå ut med en tv til 15 000. Det er 5 ganger mer enn det enn har tenkt til å betale. Det skal vel ikke være mulig å være så troverdig og stole så mye på en selger som du har møtt i non få min til å bytte en prisklasse til de grader.

Kanskje ikke noe problem for deg som har jobbet der å se forskjell, men for menigmann er det ikke så lett å se forskjell. Hvem vet hvordan et kjøleskap skal lukte? Svært få tenker jeg.

 

 

Uansett, var innom der idag. En fyr sto å snakket med en selger. Han spurte om specs på en datamaskin.

 

Selger: Vil tro at det er 1024 MB ram i den, sikkert 250 GB disk. Intel prosessor.

Kunde: Det står AMD her foran på maskinen.

Selger: Åhh...

 

Han hadde virkelig peiling på hva han snakket om.

 

 

Her er en godhistorie fra Elkjøp.

Dama kjøpte en Gamecube til meg i julegave. Det var en pakke med Mariocart inkludert til 1300. Da hun kom i kassa fikk hun beskjed at de var utsolgt for Mariocart, og fikk istedetfor Zelda classic collection(Var det et rettferdig bytte rent prismessig?). Da jeg åpnet pakken, lå Mariocart inni eska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...