Gå til innhold

Elkjøp prøver seg hele tiden!


Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe noen julegaver på elkjøp noe tengefilmer til min nevøer. Så jeg sendte dama bortover, Filmen kostet 139.- sto det i avisen til elkjøp.

Da dama mi kom hjem med filmen så jeg på kvitteringa at hun betale 179.-

Så jeg dro en tur ned til elkjøp for å ordne opp. Der ble jeg møtt av sure ansatte,

Så jeg viste de kvitteringa og sa at i avisen deres sto det 139.- Men han begynnte å nekte (selfølgelig) Så jeg spurte om de hadde avisen der, men han sa de var tom ! jeg tenkte bare "herregud va er dette for en bedrift" (husk at elkjøp også har prisene sin på datamaskiner tenkte ikke på det i farta jeg snakka med han )Denne mannen ville bare ikke gi seg på at filmen kostet 179.- Så sint som jeg var dro jeg hjem igjen å hente den elkjøp avisen som jeg fikk i posten, tok den med til elkjøp igjen. Så det på blikken til den ansatte som jeg hadde snakket med før at han ble helt rar. Så viste jeg han avisen som jeg hadde med å prisen som sto der! Han ble helt paff.

Så kom sjefen selv bak kassen med en elkjøp avis!!! Så jeg spurte han " du sa at dere ikke hadde noen aviser her" han svarte bare med "oiii det viste jeg ikke"

Jeg sa at jeg ville ha igjen pengene som var imellom, fikk de med en gang. Så dro jeg. Jeg glemte å si at jeg spurte om å få snakke med sjefen, men han var opptatt sa de, men han dukken plutselig opp, å lattet som han gjorde noe "viktig"

 

Det var bare 40kr det var snakk om, men ufyselig ansatte, å i prinsip at elkjøp

prøver å lure kundene sine på denne måtten, er grunn til at jeg skriver dette inlegg.

 

Kommer ALDRI til å handle på elkjøp igjen.! :thumbdown:

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Fint innlegg...

Viser hvorfor noen er flinkere med penger enn andre...

Får satse på at du ikke har en jobb.. i motsatt tilfelle bør du jo kreve tapt arbeidsfortjeneste på den tida du har brukt på å kranlge på 40kr..

BTW.. Du har ikke kjøpt ett skjermkort til kr.4000+ i det siste?

Det ville liksom satt innlegget ditt i et bedre lys..

Lenke til kommentar

Morten K:

Jeg er da ikke uenig i trådstarter, men synes det blir så rart å henge ut hele kjeden.

Skjønner godt at EL-Kjøp ikke har de beste ansatte med den beste kompetansen.

(Ikke hat meg for at jeg ikke hater "EL-Kjøp", de har da gode tilbud i ny og ned)

 

Retter all tillit til trådstarter! Slik behandling er unødvendig av butikk-ansatte.

 

Mvh Birger

Lenke til kommentar
Fint innlegg...

Viser hvorfor noen er flinkere med penger enn andre...

Får satse på at du ikke har en jobb.. i motsatt tilfelle bør du jo kreve tapt arbeidsfortjeneste på den tida du har brukt på å kranlge på 40kr..

BTW.. Du har ikke kjøpt ett skjermkort til kr.4000+ i det siste?

Det ville liksom satt innlegget ditt i et bedre lys..

Så hvis Elkjøp gjør det samme med 1000 andre kunder og lurer til seg 40000 kr,så synes du det er helt greit?

Lenke til kommentar

Elkjøp er vel generelt dårlig på service, har jeg erfart hvertfall. En kølapp for å snakke med de i kassa, så blir jeg henvist til dataavd. og det betyr ny kølapp, når jeg da skal betale så må jeg trekke ENDA EN KØLAPP!!! At det går ann!!! :mad:

Men også en gang da jeg skulle se på en dvd-spiller der så kunne jeg ikke få prøve den fordi de ikke hadde tid til å kople den til, bra service, eller?? :hrm:

Lenke til kommentar

Ja, dette er en prinsippsak. Jeg hadde gjort nøyaktid det samme. TL100S: Tror du Elkjøp tjener penger på å overbelaste kunder på dyre varer? Tvilsomt, når det er snakk om litt penger så står kunden som regel på sitt. Det er i saker som dette, når det er snakk om noen få kroner, at det som regel oppleves som om bedriften kalkulerer med at kunden ikke skal komme tilbake og kreve de få kronene han er belastet for mye. Det er DET som er så irriterende! Vær prinsippfast!

Lenke til kommentar
Fint innlegg...

Viser hvorfor noen er flinkere med penger enn andre...

Får satse på at du ikke har en jobb.. i motsatt tilfelle bør du jo kreve tapt arbeidsfortjeneste på den tida du har brukt på å kranlge på 40kr..

BTW.. Du har ikke kjøpt ett skjermkort til kr.4000+ i det siste?

Det ville liksom satt innlegget ditt i et bedre lys..

Prinsippsak, uansett så er det elendi service, alle elkjøpbutikkene har intranett/internett med tilgang til elkjop.no. Og quoten: tosk.

Lenke til kommentar

Du er nødt og regne forskjellen i prosent.

Det er som tellerskritt på telefon, det er kun noen ører som skiller de enkelte opperatørene pr tellerskritt men prosetmessig utgjør det litt.

 

Skulle alle som handler på El-kjølp bli snytt for 40 kroner og bare gi beng i det fordi det kun var 40kr?

Det hadde vært bra for El-kjøp og jeg har en mistanke om at de spekulerer i akkurat dette, at folk ikke gidder klage på små beløp.

 

Jeg kjøpte på El-kjøp for litt siden ny videospiller og sjekket på internett hvilket utvalg de hadde.

Jeg gikk i butikken og handlet den spilleren jeg ville ha, betalte i kassen og stusset over prisen, siden jeg ikke husket helt hva pris som stod på internett betalte jeg og dro hjem.

Sjekket så prisen på nettet og ganske riktig, der var den 100kr billigere.

 

Dette er ikke første gang, har opplevd det samme flere ganger spesielt på spill at prisen på nettet eller annonser ikke stemmer med de i butikken og at man er nødt å gjøre den annsatte oppmerksom på dette.

Har skrevet flere mailer til El-kjøp men får ALLTID tilbake svada unskyldninger.

 

Det virker som dette er beviste handlinger og derfor handler jeg aldri på El-kjøp mere.

Lenke til kommentar
down boy!

 

dette er jo de ansatte og eventuelt sjefen, ikke bedriften!

Hvordan de ansatte oppfører seg er direkte avhengig av hvordan sjefen er og hvordan ledelsen behandler sjefen.

Miljø og kultur på avdelinger varierer selvfølelig i store konsern. Men toppledelsen og deres direktiver er styrende for resulatet 'på golvet'.

 

Jeg mener dette er et eksempel på en kultur i Elkjøp, og i andre el-kjeder, som har utviklet seg de siste årene.

Lenke til kommentar
down boy!

 

dette er jo de ansatte og eventuelt sjefen, ikke bedriften!

Hvordan de ansatte oppfører seg er direkte avhengig av hvordan sjefen er og hvordan ledelsen behandler sjefen.

Miljø og kultur på avdelinger varierer selvfølelig i store konsern. Men toppledelsen og deres direktiver er styrende for resulatet 'på golvet'.

 

Jeg mener dette er et eksempel på en kultur i Elkjøp, og i andre el-kjeder, som har utviklet seg de siste årene.

Enig der! Hvis sjefen er streng og bestemt så har ikke en ansatt jobben lenge hvis han gir faen i sjefens "reglement".

Lenke til kommentar
Hvordan de ansatte oppfører seg er direkte avhengig av hvordan sjefen er og hvordan ledelsen behandler sjefen.

Miljø og kultur på avdelinger varierer selvfølelig i store konsern. Men toppledelsen og deres direktiver er styrende for resulatet 'på golvet'.

Dette har eberland helt rett i, det er faktisk vist gjennom flere forskningsprosjekter at bedriftskultur i alle ledd av bedriftens struktur avhenger av ledelsens bedriftsfilosofi.

 

Edit: rettet opp et diffust utsagn.

Endret av diss
Lenke til kommentar

Husker ikke om det var på elkjøp eller lefdal, men var en gang jeg skulle kjøpe mobiltelefon, hadde bestemt meg på forhånd, kom i sjappa og den var 100 eller 150 kr dyrere enn på nett. Men selgeren lot det gå etter å ha sjekka at det var det det stod på web. Men alle andre som ikke stod på krava betalte antakelig de ekstra kronene :/

Lenke til kommentar
Fint innlegg...

Viser hvorfor noen er flinkere med penger enn andre...

Får satse på at du ikke har en jobb.. i motsatt tilfelle bør du jo kreve tapt arbeidsfortjeneste på den tida du har brukt på å kranlge på 40kr..

BTW.. Du har ikke kjøpt ett skjermkort til kr.4000+ i det siste?

Det ville liksom satt innlegget ditt i et bedre lys..

Så hvis Elkjøp gjør det samme med 1000 andre kunder og lurer til seg 40000 kr,så synes du det er helt greit?

Her er det ikke de 40 kronene som er viktig men prinsippet...Bra gjort xanth0s...Hadde gjort akkurat det samme som deg...Virkelig stor mangel på kundeservice der i gården ja... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...