Elensar Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Far Cry og HL2 har ganske bra AI, men stalker kommer til å slå begge Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 ....., men stalker kommer til å slå begge Og det kan vi ta når Stalker kommer Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 FarCry sin AI kan virke litt idiotisk til tider! Du dreper en haug med folk med en rakett, så sier den eneste som overlever: What was that? Whatever that was, i dont care! Det er litt negativt synes jeg.. :!: Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 ....., men stalker kommer til å slå begge Og det kan vi ta når Stalker kommer jepp. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 ....., men stalker kommer til å slå begge Og det kan vi ta når Stalker kommer jepp. Blir litt dumt hvis vi skal spå AI'en til spillene fremover og sammenligne dagens. For alt vi vet kan både STALKER og BiA tabbe seg kraftig ut når spillene blir lansert... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 ....., men stalker kommer til å slå begge Og det kan vi ta når Stalker kommer jepp. Blir litt dumt hvis vi skal spå AI'en til spillene fremover og sammenligne dagens. For alt vi vet kan både STALKER og BiA tabbe seg kraftig ut når spillene blir lansert... Det var meint meir som ein liten spøk Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Godlike bot AI i Unreal Tournament 2004 > * Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 FarCry sin AI kan virke litt idiotisk til tider! Du dreper en haug med folk med en rakett, så sier den eneste som overlever: What was that? Whatever that was, i dont care! Det er litt negativt synes jeg.. :!: han prøver jo bare å virke uintressert slik at du ikke skal drepe ham også... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Operation Flashpoint Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 FarCry sin AI kan virke litt idiotisk til tider! Du dreper en haug med folk med en rakett, så sier den eneste som overlever: What was that? Whatever that was, i dont care! Det er litt negativt synes jeg.. :!: han prøver jo bare å virke uintressert slik at du ikke skal drepe ham også... Jupp. En liten snerten detalj fra utviklerne det Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Operation Flashpoint Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Synes faktisk Swat 3 har en kjempegod AI, også med tanke på hvor gammelt spillet egentlig er. Enig,Swat 3 var vel kanskje best på ai rundt den tiden også?når ble det laget? Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 16. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2004 AIen på FarCry er etter min mening langt fra god. Den har riktignok mange detaljer man ofte savner i andre spill, men den har en alt for urealistisk synsrekevidde og den slags. Bra er ikke et synonym for irriterende smart. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 16. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2004 AIen på FarCry er etter min mening langt fra god. Den har riktignok mange detaljer man ofte savner i andre spill, men den har en alt for urealistisk synsrekevidde og den slags. Bra er ikke et synonym for irriterende smart. Jeg synes AI'en i Far Cry ikke "jukser" jeg. De vet ikke hvor du er selv om du lager lyder eller har skutt en kar ol. De må lete og se seg rundt for å finne ut hvilken retning du har løpt eller i hvilken ripsbusk du gjemmer deg i... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Tja...var det ikkje i FarCry ein kar drepte ein haug med folk og den siste kjem med den geniale komentaren "It was probably just a cat" Katt på en tropisk øy, langt ute i stillehavet? Kommentaren minner meg om Thief 3. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Tja...var det ikkje i FarCry ein kar drepte ein haug med folk og den siste kjem med den geniale komentaren "It was probably just a cat" Katt på en tropisk øy, langt ute i stillehavet? Kommentaren minner meg om Thief 3. Jaja, Far Cry er jo kjent som spillet med de mest idiotiske kommentarene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå