_Spook_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det slik av Taiyo Yuden er det beste man får for tiden av både DVD + og - R plater? Med tanke på brenning på 8x+ og bruk på standalone spillere/xbox/ps2. Er de platene PXP har ekte Taiyo Yuden? Gidder ikke handle noen plasser for å bare få fake plater. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja TY er de beste platene som er. Viss du har BenQ brenner kan du brenne mange av disse på 16x speed. Jeg har brent ut mange dvd-r filmer og mange spill til xbox og ps2. Har ikke hatt någe problem. Ingen av platene har blitt feilbrente heller. og lesekurven med nero har vert genial etterpå du for ekte TY plater til 9.8Kr her http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...products_id=148 lykke til peewee Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...products_id=110 De er nok mer aktuell for meg da de kan printes på. Har nok plater for nå, bare sjekke litt å se. Fikk jo nettopp 200 plater fra komplett (ProdiscF01) og de funket overraskende bra. Også har jeg 100 Verbatim 8x DVD-R liggende. NEC 3500AG'n tar det meste. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det slik av Taiyo Yuden er det beste man får for tiden av både DVD + og - R plater? Med tanke på brenning på 8x+ og bruk på standalone spillere/xbox/ps2. Er de platene PXP har ekte Taiyo Yuden? Gidder ikke handle noen plasser for å bare få fake plater. TY platene pxp har i spindel skal være ekte saker... De er jo litt dyrere enn platene 2peewee foreslo men så er de jo printbare da Tenker jeg kjøper en spindel med 25stk. TY printbare DVD-R 8x Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) det er jo smak og behag ja. Viss du har lyst å legge ut litt mer penger for å få den printbare versjonen så er jo det greit. jeg klarer meg fint med de vanlige, så da går jeg for de litt billigere Du for gode plater uanz hvilke du velger der PS: De platene fra pxp er dvd- plater også. Viss du har brenner som støtter bitesetting så ville jeg anbefalt å gå for dvd+ plater da du kan "gjøre" disse om til DVD-ROM. edit: er det meg eller selger pxp bare dvd- plater? eller er det jeg som leser skrekkelig feil? Endret 15. desember 2004 av 2peewee Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...products_id=152 Kan bare velge de i stedet da vettu Nå var ikke akkurat prisforskjellen stor. 9.80,- for de Verbatim platene 9,98,- for disse. Blir ikke blakk av det Ikke helt sikker på om 3500A støtter bitsetting, har ikke så mye bruk for det heller. Pioneer standalone min funker fint uten. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da er det jo heilt topp det valget må da bare falle på om du har 1k kroner å betale nå eller om du vil kjøpe mindre kvoter hadde vert kjekt med tilbakemelding på kossen platene fungerer men de skal vere de beste som er. Så bør ikke vere någen problem Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det noen som har testet TY platene på pxp med Nero CD Speed Disc Quality Test? Helst med BenQ DW1620 men alt er av interesse. Screenshots ønskes! Jeg har brent noe Verbatim Pastell DVD-R 8X og ble litt skuffet. Platen var kunne bare brennes på 8X De de høye PIE verdiene skyldes nok BenQ`ens varierte dvd-r brennekvalitet, men jeg fikk langt bedre resultater med Verbatim DataLifePlus dvd-r 4X. Jeg hadde forventa bedre av TY. Mulig resultatene ville blitt bedre med en nyere firmware. 2peewee: Har du brent TY dvd-r på BenQ`en? Har du screenshot fra Nero CD Speed Disc Quality Test? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) har brent mange av de ja, testet de i begynnelsen og da gikk det fint. Jeg for foresten brent de ut på 16x. Tror eg har ei plata igjen der heime, skal testa med ein gang eg kommer heim fra jobb, og gi tilbakemelding. Men har du kjekka lesekurva med Nero?? for av og til du for får høge feilverdier med det programmet, men lesekurva i Nero er god som gull. edit: har du kjøpt disse på pxp eller norwaydisc?? sikkert ikke så relevant, men lure litt Endret 15. desember 2004 av 2peewee Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke noe å si på lesekurven nei. Men jeg presiserer at jeg her snakker om DVD-R og ikke +R! DVD+R har jeg ingenting å utsette på og den kunne brennes på 16X, selv om QScan ikke anbefalte det. DVD-R kunne derimot bare brennes på 8X og gav noe dårligere resultater. Klarte du å brenne de på 16X eller var det +R du mente da? Platene er Verbatim Pastell 8X kjøpt på Norwaydisc. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Begynte å lure litt når du skreiv DVD-R- sorry Gerrard, da datt jeg av pinnen har ingen - plater. Men det understreker vell nok en gang at + er et bedre format enn - å brenne på og at pxp bare selger - plater right? viss jeg en gang velger å kjøpe - plater så skal jeg heller teste for deg Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja BenQ`en vår brenner nok klart best med DVD+R, men når jeg bestilte hadde de bare en pakke med +R så jeg måtte ta til takke med noen pakker -R også. De selger også DVD+R på pxp... Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da fikk jeg en ny ladning med Verbatim Pastell DVD+R 8X. Bestilte seint på mandag og fikk de tidlig i dag weeeeee så nå kan brenninga starta igjen. skal poste ein test av dvd`en for å se om det blir mye bedre enn det du fikk med - dvd`en din Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) http://www.pxp.no/webshop/product_info.php...products_id=152 Kan bare velge de i stedet da vettu Nå var ikke akkurat prisforskjellen stor. 9.80,- for de Verbatim platene 9,98,- for disse. Blir ikke blakk av det Ikke helt sikker på om 3500A støtter bitsetting, har ikke så mye bruk for det heller. Pioneer standalone min funker fint uten. Har også Pioneer standalone dvdspiller... Brant en DVD+R plate (RICOHJPNR02 kjøpt i Tyskland) i går bare for å teste og Pioneeren slukte det hel uten problemer Hvilke Pioneer spiller har du? Endret 15. desember 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
WilliamTheConquer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Resultater på TY plater DVD-R 8x printbare fra pxp, ligger ute her da; http://www.pxp.no/pxpsider/resultat/DVDRX8TY.htm Med kommentarer og skjermdump av Nero DVD Speed og Nero Quality Test Håper dette kan være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå