Delvis Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Er det noen som vet om det er like kontakter som i Norge og 220 volt, eller er noe forskjellig? Endret 15. desember 2004 av groenn Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Mener de har litt annerledes kontakter i DK. Spenningen er den samme i det meste av Europa, 220-240V Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Sist jeg var i Danmark så brukte jeg samme lader som her hjemme når jeg skulle lade mobilen. Burde vel vær likt uttak da. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Helt likt som i Norge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Sist jeg var i Danmark så brukte jeg samme lader som her hjemme når jeg skulle lade mobilen. Burde vel vær likt uttak da. Bra! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2004 Like uttak rent teknisk... men de ser forskjellige ut. Uttakene pleier å ha mindre plastikk rundt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå