EiSvIn Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, jeg trenger noen råd av dere... Jeg trenger en ny telefon, og jeg har sett og sett og stirret meg blind. Det er jo så mange forskjellige telefoner på markedet. Men ok, jeg har to telefoner som jeg har funnet at jeg liker. Den ene er Nokias 6610i og den andre er Siemens CX65. Og disse klarer jeg ikke å velge mellom. Er det noen av dere som har noen tips på veien? Fordeler/Ulemper/Erfaringer? Hvilken telefon ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg ville valgt CX65, fordi den har bedre skjerm og menyer. Den er litt større, så det må du evt. ta med i betraktingen. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) 6610i har jo radio hvis det spiller noen rolle. Selv synes jeg menyene til Siemens er SH*T, men smak og behag. Endret 15. desember 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Menyene til Siemens er ikke optimale, men langt bedre enn Nokias, synes jeg. Men, som du sier, smak og behag. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Menyene til siemens er noen av de bedre på markedet. Sammenlignes de med noka sine, er de mye bedre. CX65 er litt større, men jeg ville absolutt satset på denne! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ville klart valgt CX65, mye bedre skjerm og kamera. 6610i sine fordeler er radio og at det er lettere/bedre å skrive meldinger, det siste er vel noe man tilvenner seg, men liker fortsatt best å skrive med Nokia. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 6610i tåler mere vann og støt enn CX65. Forbruker rapporten har hatt en test. Sakset fra vg.no: Til sammenligning måtte Nokia 6610i gi tapt etter ni timer. Siemens CX65 meldte pass etter bare fem minutters dusj. Her kan du lese hele artikkelen: Link Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ville ikke tatt den testen alt for seriøst. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 æ ville nåkk satsa på CX65 æ, har vældi god erfaring med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå