Gå til innhold

Linux suger....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de som bruker det er så mye "flinkere" enn oss andre. Virker litt på meg som at enkelte tror at "jo mer knoting - jo flinkere er man".

 

Tror nok at Linux er et ok system, men til allment bruk ligger det nok litt etter for øyeblikket. Det kan selvfølgelig endre seg, og inntil da får vi vel leve med den evindelige diskusjonen om Linux versus Windows :razz:

Lenke til kommentar

Prøv Red Hat 7.3 med Ximian desktop. Automatisk oppdatering. Og veldig stabilt. Linux er bra til det meste med visse unntak, f.eks. lydredigering og spill. Jeg kjører dobbelboot med win2000 men trives uten tvil best i Linux-miljøet. Valgmulighetene er så mye større.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 03:58, valand skrev:

Prøv Red Hat 7.3 med Ximian desktop. Automatisk oppdatering. Og veldig stabilt. Linux er bra til det meste med visse unntak, f.eks. lydredigering og spill. Jeg kjører dobbelboot med win2000 men trives uten tvil best i Linux-miljøet. Valgmulighetene er så mye større.


 

Kjørte Red Hat 7.1 med en "FOT" istedet for startknapp. ikke virket modemet, ikke virket skriveren eller noenting nesten :grin: nei dette suger..... heller en MAC da! hehe..

Lenke til kommentar

Quote:


Kjørte Red Hat 7.1 med en "FOT" istedet for startknapp.

ikke virket modemet,


 

Da må du konfigurerere det. Er det et winmodem fungerer det

uansett ikke.

Foten kan du bytte ut. Du kan bytte ut Gnome også.

 

Quote:


ikke virket skriveren eller noenting nesten
:D
nei dette suger..... heller en MAC da! hehe..


 

Da har du ganske greit ikke konfigurert skriveren og alt annet

som ikke funka.

Redhat har da nok av programvare som gjør dette enkelt...

 

Er du lat/evneveik eller rett og slett ikke istand til

å konfigurere de enkle tingene (dvs ikke klarer å lese enkle

manualsider og HOWTOs) --> kjøp en Mac.

Lenke til kommentar

Kjære Viva...

 

Du må hugse på at Linux er et relativt nytt OS....

det har kunn vært på markedet et par år...

 

Det er nettopp på grunn av Software mangel til Linux at du skal begynne med Linux...du kan begynne og LAGE(faktisk eg skreiv LAGE) Software...

 

då skal eg lova deg at du får det du vil ha...!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 13:55, IRQ1 skrev:

Kjære Viva...


Du må hugse på at Linux er et relativt nytt OS....

det har kunn vært på markedet et par år...



 

Huh, det var vel litt å ta i... Hadde linux på 486'en min da den fremdeles var brukbar. Alternativet var windows 3.11? (si ifra hvis jeg husker feil nå da, hadde win 95 senere...)

win 3.11 og win 95 er veldig forskjellige systemer det oxo..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Kjører 3 maskiner som linux med redhat 7.3. De har vært oppe tid på 100%,ett hundre prosent !!!!!! Vis meg en windows som klarer det

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 14:00, DigitalOverride skrev:

Linux is free if your time has no value :wink:


/me prepares to be flamed


Du har et godt poeng, prisen for softwaren er ikke bare bestemt ut ifra prislappen på esken. Men problemet er at dette også slår tilbake på windows. Hvor mye tid bruker man vel ikke på reinstallering, kræsj, restarts og annet tull som man slipper i linux. Til gjengjeld tar det kanskej litt lenger tid å mestre linux, men jeg syns den prosessen er mer konstruktiv fordi man lærer mye om hvordan et operativsystem fungerer. Du lærer ikke like mye nytt den 10. gangen du reinstallerer windows.

Lenke til kommentar

Linux suger...

 

 

Jaja... Jeg må bare få lov til å rose han som startet denne seriøse posten...

 

 

14 år, Viva? Er det du er? Forventer du svar når du starter en tråd med Linux suger.. ?

 

Du mener at nesten alle servere på jorden suger... Og de som har sittet de opp har ikke peiling på hva de gjør på??

 

Jeg liker Windows bedre, men det er fordi jeg aldri har sittet meg skikkelig inn i Linux, men skjerp deg!!!

 

 

Fjortis.

Lenke til kommentar

Jaja. Nå er det jo lenge siden en idiot snublet inn her og bestemte seg for å "vise disse Linux-folka hva som gjelder". Til Viva; Kan du lese litt om emnet før du slenger rundt deg med meningsløse uttalelser. Husk at siden du leser er "powered by GNU/Linux".

 

Glemte nesten det; Stenger tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...