Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

skal kjøpe ny ruter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps 4x10/100Mbps Ethern

Denne kan også brukes, koster rundt 700kr.

jeg kjøpte denne routeren for 1,5 år siden fra en telebutikk.. Kostet da 1700 kr.. Utrolig skuffet over den.. 2 av portene røk etter 1 år, og for noen dager siden ville den ikke levere internett lenger heller..

Den kasta jeg ut vindu ! :mad:

Lenke til kommentar
3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps 4x10/100Mbps Ethern

Denne kan også brukes,  koster rundt 700kr.

jeg kjøpte denne routeren for 1,5 år siden fra en telebutikk.. Kostet da 1700 kr.. Utrolig skuffet over den.. 2 av portene røk etter 1 år, og for noen dager siden ville den ikke levere internett lenger heller..

Og vi kan for all del da utelukke brukerfeil? overspenninger og tordenvær?

Hvis ikke er du dum som kastet den ut vinduet, garantitiden er jo ikke gått ut etter 1,5 år..

Lenke til kommentar
Linksys WRT54G kan passe.

Den kjører Linux så hvis du føler for å lage deg noe avansert ligger mulighetene der til å mekke direkte på brannmuren selv.

Boksen har brannmur, innebygd switch, trådløst og router.

Dette er klart den beste ruteren du kan få dersom du ikke trenger USB inngang til skriver eller önsker å bruke over 1500kr på en ruter.

Lenke til kommentar

Denne kan også brukes,  koster rundt 700kr.

Og vi kan for all del da utelukke brukerfeil? overspenninger og tordenvær?

Hvis ikke er du dum som kastet den ut vinduet, garantitiden er jo ikke gått ut etter 1,5 år..

1 år på den vi kjøpte.. Uansett så har det vært mye tull med den før det året hadde gått også.. Og vi måtte betale flere hundre kroner i reperasjoner hele tida.. Ikke vår feil nei.. Den var bare tilkoblet og vi brukte internett .. gjorde ikke annet.. :roll:

Lenke til kommentar
1 år på den vi kjøpte.. Uansett så har det vært mye tull med den før det året hadde gått også.. Og vi måtte betale flere hundre kroner i reperasjoner hele tida.. Ikke vår feil nei.. Den var bare tilkoblet og vi brukte internett .. gjorde ikke annet.. :roll:

1 år? det er helt FEIL, om du har kjøpt den i Norge har du 5 års garanti på alt som er ment å vare i 5 år, gjelder også varer som etter noens mening bare har 2 år..

Kjøper du ett produkt som er ment til å vare i over 5 år har du fortsatt garanti..

Og hvis du betaler for reperasjoner som er innefor garantitiden så skjønner jeg ikke hva dere har drevet med..

Lenke til kommentar
1 år på den vi kjøpte.. Uansett så har det vært mye tull med den før det året hadde gått også.. Og vi måtte betale flere hundre kroner i reperasjoner hele tida.. Ikke vår feil nei.. Den var bare tilkoblet og vi brukte internett .. gjorde ikke annet..  :roll:

1 år? det er helt FEIL, om du har kjøpt den i Norge har du 5 års garanti på alt som er ment å vare i 5 år, gjelder også varer som etter noens mening bare har 2 år..

Kjøper du ett produkt som er ment til å vare i over 5 år har du fortsatt garanti..

Og hvis du betaler for reperasjoner som er innefor garantitiden så skjønner jeg ikke hva dere har drevet med..

det er nok butikken som forpult sleipe.. gidder uansett ikke å krangle mer om det.. får ny router i morra.. tak gud..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...