knutby Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tips til dere som skal reise rundt nyttår. Akkurat nå er det übertillbud hos ryanair.com. Jeg bestillte 2 biletter til 1kr pr vei torp-stansted! er sikkert ikke mange igjen;) Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jeg flyr aldri med Ryanair. Det er jo livsfarlig. Endret 15. desember 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Farlig det nei.. bare litt dårlig plass. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 det er verken farlig eller dårlig plass. Var nettopp på et Ryanair fly til Skottland, var helt topp! Flyet var bra, eneste forskjellen er at man ikke får mat på flyet. (som om den maten kan kalles mat uansett). Lenke til kommentar
alexf Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Link? Jeg gidder ikke lete på sidene. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg flyr aldri med Ryanair. Det er jo livsfarlig. Slo du deg, sa du? (det var seriøst dagens mest latterlige påstand) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Link? Jeg gidder ikke lete på sidene. STOR reklame på første side.. FREE!! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 det er verken farlig eller dårlig plass. Var nettopp på et Ryanair fly til Skottland, var helt topp! Flyet var bra, eneste forskjellen er at man ikke får mat på flyet. (som om den maten kan kalles mat uansett). Man får ikke mat hos SAS heller. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ryanair er helt greit det, bortsett fra de gyselige fargene inni flyene. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Man får ikke mat hos SAS heller. Jo, stort sett så. Eller, man får i hvertfall en "gratis" baguette med skinke eller ost.. Det gjør hvertfall jeg når jeg flyr til Hamburg hvert halvår. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ryanair kjører ikke mer vedlikehold enn de må, uten at det nødvendigvis er livsfarlig. Men Ryanair sparer inn der de kan spare, og du har ingen, jeg gjenntar, INGEN rettigheter i tilfelle noe går galt. Bagasje som ikke kommer med, eller som mistet, dekkes kun av eventuell egen reiseforsikring.. Rekker du ikke flyet av forskjellige grunner, er det din feil, og de påtar seg intet ansvar. F.eks. ville sikkert SAS vært litt behjelpelige i slike tilfeller.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ryanair kjører ikke mer vedlikehold enn de må, uten at det nødvendigvis er livsfarlig. Men Ryanair sparer inn der de kan spare, og du har ingen, jeg gjenntar, INGEN rettigheter i tilfelle noe går galt. Bagasje som ikke kommer med, eller som mistet, dekkes kun av eventuell egen reiseforsikring.. Rekker du ikke flyet av forskjellige grunner, er det din feil, og de påtar seg intet ansvar. F.eks. ville sikkert SAS vært litt behjelpelige i slike tilfeller.. Så gjør de også oppmerksomme på dette. Du får det du betaler for, og for de fleste er dette mer enn nok. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sykt billig da! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ryanair kjører ikke mer vedlikehold enn de må, uten at det nødvendigvis er livsfarlig. Men Ryanair sparer inn der de kan spare, og du har ingen, jeg gjenntar, INGEN rettigheter i tilfelle noe går galt. Bagasje som ikke kommer med, eller som mistet, dekkes kun av eventuell egen reiseforsikring.. Rekker du ikke flyet av forskjellige grunner, er det din feil, og de påtar seg intet ansvar. F.eks. ville sikkert SAS vært litt behjelpelige i slike tilfeller.. Så gjør de også oppmerksomme på dette. Du får det du betaler for, og for de fleste er dette mer enn nok. Er det det når de stod i bilkø ut til Sandefjord og ikke rekker flyet, og ikke får tilbud om ombooking? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nåja. 1kr - greit nok. Totalt med alle avgifter: 600kr tur/retur 2pers. Fremdeles for mye for meg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ryanair kjører ikke mer vedlikehold enn de må, uten at det nødvendigvis er livsfarlig. Men Ryanair sparer inn der de kan spare, og du har ingen, jeg gjenntar, INGEN rettigheter i tilfelle noe går galt. Bagasje som ikke kommer med, eller som mistet, dekkes kun av eventuell egen reiseforsikring.. Rekker du ikke flyet av forskjellige grunner, er det din feil, og de påtar seg intet ansvar. F.eks. ville sikkert SAS vært litt behjelpelige i slike tilfeller.. Så gjør de også oppmerksomme på dette. Du får det du betaler for, og for de fleste er dette mer enn nok. Er det det når de stod i bilkø ut til Sandefjord og ikke rekker flyet, og ikke får tilbud om ombooking? Såklart er det det. Hvorfor skal Ryanair bry seg med at folk ikke reiser hjemmefra i tide? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hvor mye avgifter ++ kommer i tillegg? INGENTING er gratis. Endret 15. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvordan det er nå, vet jeg ikke. Men jeg har lest om at Ryan Air ikke er spesielt trygg. Grunnen er ganske enkelt at hvis de skal greie å holde prisene nede, så må de kutte ned på vedlikehold. Det er en stund siden jeg leste dette da. Det var i tillegg en komentar fra en av pilotene til Ryan Air i den artikkelen. Han mente at han aldri ville latt familien sin reise med RA. Nå får jeg virkelig håpe at det er gjort om på rutinene til Ryan Air nå... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvordan det er nå, vet jeg ikke. Men jeg har lest om at Ryan Air ikke er spesielt trygg. Grunnen er ganske enkelt at hvis de skal greie å holde prisene nede, så må de kutte ned på vedlikehold.Det er en stund siden jeg leste dette da. Det var i tillegg en komentar fra en av pilotene til Ryan Air i den artikkelen. Han mente at han aldri ville latt familien sin reise med RA. Nå får jeg virkelig håpe at det er gjort om på rutinene til Ryan Air nå... De hadde enkelt og greit ikke hatt lov å fly hvis de ikke hadde vært trygge. Så tror ikke du skal være redd for det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvordan det er nå, vet jeg ikke. Men jeg har lest om at Ryan Air ikke er spesielt trygg. Grunnen er ganske enkelt at hvis de skal greie å holde prisene nede, så må de kutte ned på vedlikehold. Løgn og fanteri. Fakta er at ingen fly får lette fra bakken dersom de ikke er godt vedlikeholdt og i perfekt stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå