schwami Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har Nec 1770nx, og legger merke til at bildet går helt ut til rammen nede og til høyre, men ikke til venstre og i toppen. Der er det ca 2mm fra rammen på skjermen og bildet. Er dette noe som kan justeres, eller "er det bare slik"? Har prøvd både VGA og DVI. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det er bare slik. Siden et LCD-panel består av fysisk faste punkter, er det ikke mye du kan justere på, nei. Det betyr bare at rammen er to millimeter for stor, og at panelet ikke er 100% sentrert i rammen. Jeg har det samme selv på min LaCie 20", men der er "glippen" nede og til høyre. Så lenge hele bildet er synlig (ingen pixler havner innunder rammen), ville jeg ikke bekymret meg. Endret 15. desember 2004 av tom waits for alice Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Blir det slik hvis du bruker "auto-adjust" også? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 highlander-Blir det slik hvis du bruker "auto-adjust" også? tom waits for alice svarte egentlig på spørsmålet. Ved auto-adjust blir bildet justert innenfor denne rammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå