Joachim_F Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå har Gothic III blitt offisielt kunngjort av JoWood, og de forteller at de har tenkt å lansere spillet til neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Muligens vi alt får se dette spillet til neste år Noe å se frem til iallefall Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå ble jeg glad. Gothic II koste jeg meg glugg ihjel med, og tviler på at jeg var den eneste. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hmmm. Kanskje jeg skulle få prøvd Gothic II skikkelig først da... Kjøpte det når det kom (ja, kjøpte det), og la det bort etter et par timer. Taklet ikke kamp-systemet. Får gi det en ny sjanse tror jeg... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 De første timene er faktisk spillets svakhet . Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med det i bakhodet får jeg installere det igjen i kveld. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og jeg som trodde at jeg måtte vente til 2007 for å få en oppfølger til tidenes beste rpg... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er slett ikke få gamere verden over som mener Gothic II er tidenes PC-rollespill Amen to that!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 De første timene er faktisk spillets svakhet . Så sant... Man måtte stikke av fra mygger og andre små-kveps som man egentlig skulle drepe ved å puste på dem! Dessuten var ikke kampsystemet dårlig! Det var bare UTROLIG uvant! Og i tillegg var det ingen trening for kampsystemet! Men det går altså slik at du holder inn "attack" og trykker til siden, fram, bak, osv... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har ventet på dette leeeenge... noen som vet noe om den engelske versjonen av gothic II expansion pack er kommet? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har ventet på dette leeeenge... noen som vet noe om den engelske versjonen av gothic II expansion pack er kommet? Den engelske har ikkje kommet nei, tviler nesten på at den kommer. Men det går visst ann å laste ned en modul som oversetter den tyske tillegspakken til engelsk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har ventet på dette leeeenge... noen som vet noe om den engelske versjonen av gothic II expansion pack er kommet? Den engelske har ikkje kommet nei, tviler nesten på at den kommer. Men det går visst ann å laste ned en modul som oversetter den tyske tillegspakken til engelsk. ...And I'm gonna get it! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har ventet på dette leeeenge... noen som vet noe om den engelske versjonen av gothic II expansion pack er kommet? Den engelske har ikkje kommet nei, tviler nesten på at den kommer. Men det går visst ann å laste ned en modul som oversetter den tyske tillegspakken til engelsk. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3246913 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg