Corleone Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har noen lurt på hvorfor Geforce-kortene ikke kalles G-force som er den korrekte betegnelse av g-kraft? Jeg fant det ut i går etter å har bladd i gjennom et gammelt Amiga-blad. G-force var skjermkort til bla. A2000 og A3000. Sikkert derfor navnet G-force ikke er brukt, men det skal jeg ikke si for sikkert da :smile: Kan være helt andre grunner til at GeForce heter det. Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det er en annen ting som heter G-Force,husker ikke hva det er men jeg mener det er en sykkel. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 diamant GeForce/G-Force _________________ Celeron 566@850MHz Abit VH-6 HK 256MB SDRAM GeForce 256 PRO Memorex DVD Philips brenner logitech cordless desktop optical SB Live 5.1 "If you run... you'll only die tired" -Sniper [ Denne Melding var redigert av: GeCcO på 2002-06-04 13:47 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Men de skjermkortene er garantert eldre enn den sykkelen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå