Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Beklager, men nå må jeg bare flire litt, siden flere av dere har stresset noe helt sinnsykt for å vinne det der. I tillegg så blir det et rent helvete på samtlige spillfora, for noen skal ha en USB-penn og noe annet skrap. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Men var det ikke meningen at det bare skulle være 1 stk vinner? Og da hadde vel vedkommende fått en del mere greier? Jaja. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Swag_ usb penn og skrap, helt ok, men stress ball!!! Litt mer seriøst. Du ser masse klaging. Noen klager har mer innhold enn andre. Du bør gjerne lese igjennom selve klagene. De fleste er pisst pga. gjennomføringen, og det at man i det hele tatt delte ut noe. Det er altså valgene de har tatt man klager over, ikke det faktum at man ikke endte opp med noe skrap, som man sannsynligvis ikke hadde endt opp med uansett Endret 17. desember 2004 av genesis Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du bør gjerne lese igjennom selve klagene. De fleste er pisst pga. gjennomføringen, og det at man i det hele tatt delte ut noe. Har lest gjennom hele tråden. Forskjellen er nok at jeg ikke tar en konkurranse så på alvor som mange av dere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Spar oss for sms språk her Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Vinner jeg ikke noe snart begynner jeg å grine aldrig vunnet noe jeg Har prøvd meg på samtlige hw.forum konkuranser, har nå sterk tro på at jeg skall vinne en av dagene på kompletts julekalender! Noen som har vunnet noe? Fler en ADT som harr vunnet\"funnet" ruby på forumet? Vinnere stå fremm-så jeg kan skyte dere Edit: Skal nevnes at jeg har vunnet en bamse+en kåldukke (kålhode dukke??) på tivoli, slik at jeg ikke farer med løgn og brenner i h....... , men det er over 12 år siden så det gjelds ikke. En ting til - min store drøm er å vinne et skjermkort Endret 17. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Thoose fuckers!!! I fuc*ing wanne kill them,, Uansett, latterlig! Lenke til kommentar
TinY Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg kunne godt sendt inn ett screenshot av ruby fra trailern jeg også, men hva skulle poenget være? at ruby ikke var i spillet og dermed var det kun de som var tafatte nok til å late som de hadde funnet henne og sendt inn bilde fra trailern? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg kunne godt sendt inn ett screenshot av ruby fra trailern jeg også, men hva skulle poenget være? at ruby ikke var i spillet og dermed var det kun de som var tafatte nok til å late som de hadde funnet henne og sendt inn bilde fra trailern? følg med i tråden før du poster slik shit.... Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 - t-shirt- USB-hub - key cord - pens - stress ball :!: Kan ikke slutte å le jeg. Premier fra ATI og MSI og så er det det samme skapfyllet du kan vinne på en lokal basar. Halve hw.no har spillet gjennom HL2 og lyst i krokene og sett på plakater for å vinne et par ATI penner. *ler enda* Og til vinnerene: Gratulerer og slit de med helsa. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Kjipt å få nøkkelringer og reklame (om dette stemmer) når man har har kjempet for å vinne 850xt ja Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hehe, dette var artig. Har brukt en del tid på å lete etter henne, nesten litt lettet over at hun ikke var der i det hele tatt me 2.. vurderte og bestille en optikker time.. satt i 11 timer konstant samme dag som konkuransen ble utlyst for å finne henne.. ikke til å se noe som helt sted.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 haha, glad jeg ikke gadd å lete etter henne, sitte mange timer bare for en penn og noe annet tull, er latterlig, Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Haha! Fine premier. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hahahaha så tragisk premie...hadde tenkt på hovudkort, skjermkort eller noko i den duren eg, men det der val jo rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Doh, så vant ikke jeg ? Tipper jeg var første som sendte inn bilde av Ruby direkte ifra den traileren Dårlig gjort... Dårlig gjort Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ser ikke bort ifra at de forrandret premien etter at tabben ble kjent. Dette var nesten for dumt til å være sant. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hrm... Endret 29. desember 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
guezz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Se hvilke utrolig kule ting jeg har vunnet! Nei, jeg er ikke så glad for tingene... Edit: Men det er jo hyggelig å vinne, tross alt. Endret 3. januar 2005 av guezz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå