Gå til innhold

Vinnere av HL2-konkurransen


Anbefalte innlegg

Personlig var det første jeg gjørde å gå på nett å søke etter "ruby HL2" Eller noe i den forstand. Der fannt jeg kjappt ut at hun kun eksisterte i en demo, og at det var snakk om en plakat som ikke eksisterte i noen av tekstur filene i den virkelige versjonen av spillet. Jeg så det dermed som logisk å sende inn screenshot fra den videoen, så det ser ut som om jeg og de som stod for konkurransen har tenkt likt der.

 

...men nei, vannt desverre ikke. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig var det første jeg gjørde å gå på nett å søke etter "ruby HL2" Eller noe i den forstand. Der fannt jeg kjappt ut at hun kun eksisterte i en demo, og at det var snakk om en plakat som ikke eksisterte i noen av tekstur filene i den virkelige versjonen av spillet. Jeg så det dermed som logisk å sende inn screenshot fra den videoen, så det ser ut som om jeg og de som stod for konkurransen har tenkt likt der.

 

...men nei, vannt desverre ikke.  ;)

...logisk, javel?

 

Konkurransen går ut på å finne Ruby i spillet, Half Life 2 tror jeg det heter.

 

Link til artikkel der konkurransen ble annonsert her !

    * Spille Half-Life 2

    * Finne Ruby

    * Ta et skjermbilde av Ruby

    * Sende skjermbildet og din kontaktinformasjon til e-post-adressen [email protected].

Mulig de skulle stå

    * Drit i Half-Life 2

    * Finne Ruby på Google

    * Ta et skjermbilde av Ruby fra E3 video'n

    * Sende skjermbildet og din kontaktinformasjon til e-post-adressen [email protected]

 

Men, en ting som skal være sagt;

Konkurransen har i hvert fall ikke vært kjøpsbetinget, det skal di F... ha for !

 

edit: signifikant Type 1 feil

Endret av JoKr
Lenke til kommentar

ADT, jeg tror at premien er:

Abit NF7 v2.0 | XP-M 2400+ | Power Color Radeon X800 Pro VIVO | 1024MB PC3200 RAM | 3x120GB Seagate Barracuda | NEC 3500 | Acrylic kabinett

 

:p

 

Neida, det var bare en billig spøk. Gratulerer, håper du får noe du trenger. Men konkurransen var teit allikevel, selv om hw.no har gjort sitt for å rette på blunderen.

Lenke til kommentar

haha! må iallefall si til alle dere som spilte mye, men ikke fant henne: losers! hehe, neida, bare tuller. Satt faktisk mange timer selv, for å finne henne, men startet å lukte lunta... Sendte derfor en mail til adressen som hw.no oppga, der jeg sa hva jeg trodde, at det ikke fantes noen Ruby i spillet. Dette holdt tydeligvis, dumt at ikke alle dere som hadde funnet ut det samme også sa ifra...

Lenke til kommentar
haha! må iallefall si til alle dere som spilte mye, men ikke fant henne: losers! hehe, neida, bare tuller. Satt faktisk mange timer selv, for å finne henne, men startet å lukte lunta... Sendte derfor en mail til adressen som hw.no oppga, der jeg sa hva jeg trodde, at det ikke fantes noen Ruby i spillet. Dette holdt tydeligvis, dumt at ikke alle dere som hadde funnet ut det samme også sa ifra...

Så du ble med i trekningen fordi du opplyste dem om at ruby ikke var å finne i spillet ? slap.gif

Lenke til kommentar
haha! må iallefall si til alle dere som spilte mye, men ikke fant henne: losers! hehe, neida, bare tuller. Satt faktisk mange timer selv, for å finne henne, men startet å lukte lunta... Sendte derfor en mail til adressen som hw.no oppga, der jeg sa hva jeg trodde, at det ikke fantes noen Ruby i spillet. Dette holdt tydeligvis, dumt at ikke alle dere som hadde funnet ut det samme også sa ifra...

Så du ble med i trekningen fordi du opplyste dem om at ruby ikke var å finne i spillet ? slap.gif

ville tro det...

Lenke til kommentar

 

Mulig de skulle stå

    * Drit i Half-Life 2

    * Finne Ruby på Google

    * Ta et skjermbilde av Ruby fra E3 video'n

    * Sende skjermbildet og din kontaktinformasjon til e-post-adressen [email protected]

 

Ja, er enig med deg der. Sinnsykt teit av dem å feil informasjon til en konkurranse. Iallefall så feil informasjon at det ikke er mulig å gjennomføre den.

Er jo ikke rettferdig på de som ikke visste det, sånn som ALLE SOM DELTOK! (Utenom alle di skikkelig hardcore nørda så har sett E3 filmene så mye at di husker vert sekund av dem) Eller rett å slett bare husk til neste konkurranse 'Google er din venn' :D

Lenke til kommentar

endelig lest meg igjennom alle sidene her, og er ganske overrasket over reaksjonene... spesielt de som sier at de bør kreve penger! herregud, er dere fem år gamle eller? hvis man går sammen en vennegjeng, og spiller 100 timer tilsammen, bare for å vinne en bag med en t-skjorte og et webkamera, er man jaggu så dumme, at å ikke vinne en liten konkurranse er det minste problemet dere har. Skam dere sier jeg, spesielt de som kjefter på www.hw.no! visst var det et dårlig opplegg fra ATI og MSI sin side (ikke minst VALVE), men å la det gå ut over uskyldige tredjeparter som www.hw.no, og oss brukere på forumet på grunn av all "whining'en" er bare forkastelig... Ingen som siktet på dere med en pistol, var det? ingen som sa at derre måtte spille spillet i det hele tatt! Hva har verden kommet til når ungdom er så selvoptatte, hvor skal dette ende? "Dama på TV: Ingen vant førstepremien i lotto i dag desverre. Personen som ser på: Det er det værste jeg har hørt!!!!!1!11!! Jeg krever erstatning... for alle de... ehh... sekundene jeg tenkte ut lottorekka mi!" Om dere ikke har forstått poenget mitt nå, så ryk og reis

Lenke til kommentar
Men her var det snakk om feil opplysninger da! Det ble sagt at hun var i spillet, men det var hun ikke! Det som er grunnen til at fleste er sure her.

 

Som å gå på hjorte-jakt i en skog uten hjort det.. Umulig å få skutt noen for det er ingen der.

det hadde vel vært like ille om de hadde sagt: "det er mulig du finner en som heter ruby i hl2, vi er ikke sikre på om hun er der, men om hun er det, får du noen flotte premier!" Det var en real bummert, kan skje med selv de beste det...

Lenke til kommentar
Tenk deg og gå f.eks 50 km på ski i eit OL... også når man kjem fram til mål står juryen der... haha vi lurte dere... vi deler ingen premier ut.

 

Men vi har eit renn seinere i dag, der får dere kanskje premier, vil dere være med?

Men dere kom aldri fram til mål :!:

Er vel mere slik:

Skirenn, men løypa er egentlig bare en sirkel uten noe mål så alle går i ring, så når de har gått langt om lenge og lengere enn langt så kommer folka som arrangerte skirennet og sier "Uhm, det er visst ingen vinnere fordi det ikke var et mål, men hei, vi gir premier til de som kom til oss og løy og sa at de hadde komt i mål. Men vi skal ha en konkurranse senere i dag, vil dere være med" "Sure, nei er dere det? vær nå glad noen fikk premier da"

 

Heh, nok sutring fra min side... stikker for å finne ut hvordan jeg staver p-a-t-e-t-i-s-k jeg :)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

:w00t:

 

Lurer på hva innholdet i "goody bag" er? Det eneste jeg vet er at det er: "innhold fra MSI og ATI". Jeg håper det er Neo2 Plat. og X800 XT PE! :dribble:

 

Nå er jeg glad!

 

Edit:

Jeg må si at det er kjedelig for alle dem som har brukt mange timer forjeves på å lete etter Ruby. Dessuten er det latterlig hvordan konkurransen har utviklet seg, men det er ikke hw sin feil.

Endret av guezz
Lenke til kommentar
rett og slett latterlig at hw.no skal kåre vinnere uten at de har gjort noe som helst, da kunne de heller la være å kåre noen.

jepp... det mener jeg og...

men helledussen da, prøv å forstå litt! Er jo ikke hw.no som er ansvarlige, og heller ikke de som har kåret noen vinnere, dette er det ATI og MSI som styrer med... BTW. fikk jeg mail fra MSI i dag, spurte dem i går hva goodie baggen inneholdt. Dette var svaret:

 

Dear Alex,

 

I have sent out a package to you yesterday. I suppose it will arrive in Norway in the beginning of next week since we sent it from our office in Holland. The package contains the following:

- t-shirt

- USB-hub

- key cord

- pens

- stress ball

 

I hope you like the package. You can contact me for any questions you have.

For now, have a nice weekend and happy x-mas holidays!

 

Er altså ikke store gaven... slutt å syte her på forumet... er ikke hw.no sin feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...