Gå til innhold

Vinnere av HL2-konkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er rett og slett amatørmessig av HW.no. Personlig så mener jeg den beste løsningen på dette problemet hadde vært å innrømme feilen så fort det ble klart at det ikke er noen Ruby i HL2. For deretter å ha lansert en ny konkuranse basert på andre mere håndfaste kriterier. Personlig så har jeg sikkert brukt 30-40 timer på HL2, mange av disse timene er brukt kun i det øyemed å finne Ruby.

At dere (hw.no, ati, msi) alikevel valgte å trekke en vinner basert på mildt sagt usakelig grunnlag er ikke mindre provoserende!

Lag i det minste en ny konkuranse slik at vi andre som har spillt HL2 til øya ble firkanta får noe igjen for "strevet"

:yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor sender dere ikke sur mail til ATI istedenfor å whine her? Det er ATI som har n00bet seg. Hvem ville vel tvile på at ruby fantes når ATI som "sammarbeider" med Valve lager konkuranse om det.

At folk har brukt 200 timer på å finne ruby er ATI sin feil, og de vil neppe få noe enten HW gir ut goodiebags eller ikke.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Skal vedde på at ingen hadde klaget hvis det var dem som hadde vunnet :whistle:

Men sjofelheten ved at man egentlig ikke hadde en sjanse, kan jeg også se. Ble litt skuffet selv, men men. Det går flere tog :p (mitt motto i siden 1. gym)

Hva er det i disse pakkene, uansett? Skjermkort blant annet, tør jeg tippe.

Lenke til kommentar

Dette er ikke den beste posten du har kokt sammen noensinne sjefern ;) (Ikke at jeg har lest alt du har skrevet, men endel har det jo blitt gjennom tidene). Syns du pleier å ha endel fornuftig å si jeg.

Måtte bare få ut litt steam ;) At folk blir "kvalme" av at andre blir irriterte syntes jeg var å dra den litt langt. Trøtt var jeg også. :sleep: Nå har jeg unnskyldt meg litt jeg også.

Jaja.. var kanskje en smule krass den første min.. :whistle: Får vel nesten unnskylde hvis jeg provoserte noen. Men essensen av det jeg sier i post nr 2 i allefall står jeg for.

Lenke til kommentar

Fra artikkel/nyhet/kalldethvaduvil

Ingen Ruby?

Etter en tid begynte rapporter å strømme inn, om at folk ikke kunne finne Ruby noe sted i spillet. Vi ba ATI og MSI om å sjekke opp saken nærmere, og etter en stund viste det seg at Ruby slett ikke var til stede i den endelige versjonen av spillet.

Hva er den lille klumpen på leggen?

En dritt?

Mange som springer rundt med en liten klump på leggen i forumet her ja...

Grattis til dere som vant.

Ellers er det jo pinlig for MSI og ATI og deres konkurranse...

men til de som syter for spild av fritid osv kan ikke skylde på HW,

la heller vær med å kjøpe Radeon skjermkort og MSI nvidia baserte skjermkort,

hvis det hjelper dere...

Lenke til kommentar
Hvorfor sender dere ikke sur mail til ATI istedenfor å whine her? Det er ATI som har n00bet seg. Hvem ville vel tvile på at ruby fantes når ATI som "sammarbeider" med Valve lager konkuranse om det.

At folk har brukt 200 timer på å finne ruby er ATI sin feil, og de vil neppe få noe enten HW gir ut goodiebags eller ikke.

Det er da ikkje ATi som bestemte kordan premien skulle gies ut...

Det hw.no gjorde var amatørmessigt gjort

Lag ein ny konkuranse, eller sendt premien i retur.

Lenke til kommentar
Tragisk dårlig da...dei som brukte fleire titals timar på å leite burde heller fått premie :yes:

Ja stakkars de, som trøst enker du på? Det er et spill, og det er ment å være gøy. Ingen bør kreve å få betalt for det ;)

Grattis til de som vant; men hva vant dere egentlig?

Lenke til kommentar
Grattis til de som vant; men hva vant dere egentlig?

Det kunne jeg også tenkt meg å visst. :)

Jeg også.

Men til dere som klager over hw.no, msi og ati; Ta dere en bolle.

Det var da ingen som tvang dere til å lete etter Ruby, dessuten synes jeg det blir for dumt å ønske hw.no i galgen fordi de ikke visste at Ruby ikke var der.

Når konkurransen er i regi av såpass store selskaper som MSI og ATI, så burde man jo kunne stole på dette?

Uansett, gratulerer til vinnerne :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt hl2 får å finne ruby men de som gjorde det synes jeg veldig synd på.

Det er så ufattelig teit at noen skal komme her å rakke ned på dem som faktisk prøvde å finne henne.

Tenk om noen skulle rakket ned på det du synes var viktig å bare fortelle deg at dette var teit? Hadde ikke vært gøy det nei.

Ja jeg er enig at det finnes større ting her i verden enn å vinne en goodiebag fra Ati og MSI. Men for de som prøvde, de som kansje hadde lyst på den goodiebaggen eller kansje bare føelsen av å vinne, var dette åpenbart viktig.

Og apåtill de som bare hadde sendt inn et bilde fra e3 demoen fikk premie er jo bare helt teit. Som et lite plater på såret skulle det i alle fall vært avholdt en ny konkuranse eller noe i den stil.

2bi

Lenke til kommentar

YEAH BABY!!!!!!!! DETTE er kudos til hw, ati og msi. De har jo funnet opp nye konuranser der man ikke skal følge reglene. SKÅÅÅL!!!!!!!

Jeg føler med dere som har letet i ;MAMGE timer etter ruby-dama for å kanskje vinne noe goodies fra ATI og MSI. Skjønner at dere føler dere FØKKA MED. Selv hadde jeg blitt høvelig forbanna hadde jeg brukt tid på å lete etter ruby.

"thomas alsgård går 5 mila, etter 20 mil så finner han ikke fram til målstreken, men da har en svensk langrenns-dude funnet ut at han kunne gå over en mållinje på andre siden av byen"

Og hvem vant til slutt?? Ikke Thomas i allefall...

:thumbup: Great work!!!!!

Lenke til kommentar
Vinnerne er trukket ut blant de mange som fant ut at Ruby var på plass på en plakat på i en tidligere trailer for spillet.

Hvordan fant dere ut hvem som har funnet ut det?

Mange her har tydeligvis konkludert med at de som sendte inn bilde fra E3 demoen ble med i trekningen, men siden dere sier at fem fra forumet får pakker så kan det bety at alle som antydet dette i konkuransetråden ble med i trekningen. Hva er egentlig rett, og hvem var det som trakk ut vinnerene?

Etter kun et par dager visste vi jo alle (utenom de som hadde store drømmer om triggere :mrgreen: ) at Ruby bare hadde vært på E3 demoen og at et MSI/ATI menneske tenkte at kan det bli god PR av, men de fleste av oss holdt oss for gode til å sende inn feil svar til ATI, men det er faktisk de som har gjort det som vinner.. (den lange setningen fortjener to punktum)

Jeg håper at noen i HW som vet mer enn resten av oss orker å svare på spørsmålene. Jeg hadde ikke vunnet likevel, men vil vite i hvor stor grad jeg bør whine før jeg begynner. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Ja, la oss politianmelde hw.no! Det her går rett og slett ikke ann! Nå har jeg frivillig brukt flere timer på en konkurranse jeg sansynligvis ikke ville vunnet uansett og så viser seg at valve ikke har giddi å si i fra til ATi at Rubi er tatt ut. Seff skal hw.no brenne for det!

:tease::roll:

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...