Gå til innhold

Plexicover til XPC hos Microplex!

Anbefalte innlegg

Viftene mine er noe billige greier jeg kjøpte på psdata til 25 kroner stykke .. kjører de på vanlig hastighet, og diskene koser seg så atte ... ikke varme i det hele tatt, før var det helt for jævlig.. (men det har jeg sagt før i posten her :p)

Lurer på lakere mitt da, syns det blir litt fjortissfaktor med gjennomsiktig kabinett, men det er min mening da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234
Det var jo utrolig bra, jeg har skåret i mitt sn45g kabinett og det ble faktisk rimelig likt det der. Altså jeg har laget en 60mm hull på den ene siden mens 80mm på den andre. For å få de to diskene mine kaldere. Det skal fungere å putte to 80mm vifter i maskinen. Jeg testet dette ut, og det gikk helt fint jeg puttet også inn to katoder inni der, det ble plass til alt. Jeg brukte to 80mm papst vifter.

Jeg vurderer å kjøpe dekselet å sortfilm, litt sort spray og modde hele kassa mi om igjen, forid det hadde mulig blitt lekkert. :D Sort, kabinett, blå neon, og litt aleminium. Det kan bli pent.

Hadde vært glimm om du postet et bilde av hvordan de to 80mm viftene fikk plass/ble plassert.

mvh

Sobient

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...