Gå til innhold

Plexicover til XPC hos Microplex!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurte. Tenkte på å kjøpe en slik fra komplett, men hva skjer med garantien vist man bytter om til plexiglass med 2 nye kjølere?

Trolig ingen ting, du trenger selvsagt ikke fortelle butikken at du har modifisert kabinettet hvis det oppstår en sak knyttet til noe helt annet inni kabinettet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men lurer på om noen har erfaring med denne og Sn85G4

Jeg skal bestille snart, så da får vi se. Er litt skeptisk til 2x 80mm vifter på sidene. Skjønner ikke hvordan det kan passe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

mindre vifter per chance?

edit: Ble heftig det plexikabinettet..men er nok -enda- bedre om man benytter sotfilm som i workloggen som ble postet her tidligere. Evnt. noe annet som gjør at man ikke ser alt innvendig.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Det var jo utrolig bra, jeg har skåret i mitt sn45g kabinett og det ble faktisk rimelig likt det der. Altså jeg har laget en 60mm hull på den ene siden mens 80mm på den andre. For å få de to diskene mine kaldere. Det skal fungere å putte to 80mm vifter i maskinen. Jeg testet dette ut, og det gikk helt fint jeg puttet også inn to katoder inni der, det ble plass til alt. Jeg brukte to 80mm papst vifter.

Jeg vurderer å kjøpe dekselet å sortfilm, litt sort spray og modde hele kassa mi om igjen, forid det hadde mulig blitt lekkert. :D Sort, kabinett, blå neon, og litt aleminium. Det kan bli pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...