Gå til innhold

Bilder og tanker rundt Mitsubishi M 900

Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1: Elendig emnefelt med unngåelse av 3-ords regelen.

2: Hvorfor kan du ikke heller gi oss link til bildene, istedetfor å lage 4 poster...?

1.ey du mister perfekt, se hvor mange innlegg du har i forhold til meg. så kan du se at jeg ikke så mye peiling. vet ikke hvordan dere oppholder dette, jeg.

2. ser du når dette ble lagt inn? kanskje ikke den beste tidspunktet for hjernen å være aktiv. fikk mld av en kompis og han kunne skaffe det billig når jeg kommer b bla bla. og på mailen fulgte disse 4 bildene og dette, 2mp kamera, skjermen er 240 x 320 lcd 262k, ytreskjerm er 120x160, thats it liksom.

hadde jeg visst mer om den, hadde jeg nok ikke brukt tiden min på å legge opp bilder, arehei.

3.sykt at alle skal være så perfekte nå :no:

Lenke til kommentar
jo den ser jo ganske fin ut, ser ut som den har bra skjerm også, men hva med menysystemene? funksjonene? hvordan den er å bruke? jeg har ikke prøvd en mitsubihi mobil. men vil du ta risken? eller så er det jo en fin mobil i nabo landet (sverige) der kan man jo få kjøpt SE v800 veldig fin den også, ta en titt på den også.

Det er det jeg ikke vet, har fått tips at dere som er her inne. har drit peil. grunnen til at jeg posta denne, men ifølge arehei er det ikke godt nok. jaja... det er alltid morsomt å prøve noe nytt, har har liksom vært Nokia fan siden første mobil, men bruker per idag en moto. litt rart, men artig er det.

ang v800, ja den skal jeg også ha. men venter svar fra en venn fra england. litt synd at mitsub ikke har 3g, så derfor må jeg også ha en som har 3g

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg får meg mitsubishi m900 om litt under tre uker, og gleder meg som en unge. Siden denne telefonen ikke selges i europa (kommer etterhvert som m430i, med litt annen software), vil man naturligvis ikke få norske menyer (gjør meg ingenting), og ikke norsk t9 (litt synd, men skal klare å skrive uten ordliste for å ha en så fet telefon).

Det er klart at en slik telefon er litt større enn gjennomsnittet, men jeg blir helt varm inni meg av å lese om skjermene på den. 120*160 med tfd med 260 000 farger på den EKSTERNE skjermen, er vel det feteste man får i dag :)

Med minnekort, mpixelkamera (interpolering til 2mp, huff) mp3spiller og greier, så synes jeg dette høres ut som en kjempetelefon. Har lest en del om den, og funnet en del screenshots.

Edit: Et par linker

http://www.pcpop.com/mobile/04/9/47927/1.shtml (trykk i rullegardinmenyen for sider 1-5)

http://www.pconline.com.cn/mobile/review/0410/469501.html

(ja, jeg vet de er på kinesisk... men bildene er fine!)

PS: I Hong Kong tror jeg den koster ca. 3 000 NOK :D

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

2: Hvorfor kan du ikke heller gi oss link til bildene, istedetfor å lage 4 poster...?

1.ey du mister perfekt, se hvor mange innlegg du har i forhold til meg. så kan du se at jeg ikke så mye peiling. vet ikke hvordan dere oppholder dette, jeg.

2. ser du når dette ble lagt inn? kanskje ikke den beste tidspunktet for hjernen å være aktiv. fikk mld av en kompis og han kunne skaffe det billig når jeg kommer b bla bla. og på mailen fulgte disse 4 bildene og dette, 2mp kamera, skjermen er 240 x 320 lcd 262k, ytreskjerm er 120x160, thats it liksom.

hadde jeg visst mer om den, hadde jeg nok ikke brukt tiden min på å legge opp bilder, arehei.

Det er greit at jeg har vært her lengre enn deg, men når du registrerte deg på forumet pliktet du faktisk å lese gjennom reglene. Da spiller det ingen rolle om man har 50 eller 3000 poster.

Å kalle meg mister perfekt gidder jeg ikke kommentere, vi kan holde oss til tråden og heller ta det på PM.

Nei, jeg så ikke på tidspunktet på når postene var lagt inn. Alt jeg gjorde var å spørre _hvorfor_ du ikke heller ga oss en link. Nå har du forklart det. Ingenting å hisse seg opp over.

Utifra det du, og gsmarena.com, skriver om mobilen virker den for meg veldig bra. Du bør vite på forhånd at kameraet tar 1,3 mpixl bilder, men interpolerer de opp til 2 megapixel. Minnekort, fine skjermer, osv, denne ser ut til å ha det meste.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt den. Men, hvor mye må du betale?

Lenke til kommentar

Det er nice, ikke glem feedback da. jeg bruker ikke T9 etter overgang fra Nokia til Motorola, så jeg tror det vil nok gå bra. ja skjermen høres extreme ut. men hvordan er størrelsen og sånt? er den som e700 eller? :roll: (hadde vært konge det ass)

Lenke til kommentar

Det er greit at jeg har vært her lengre enn deg, men når du registrerte deg på forumet pliktet du faktisk å lese gjennom reglene. Da spiller det ingen rolle om man har 50 eller 3000 poster.

Å kalle meg mister perfekt gidder jeg ikke kommentere, vi kan holde oss til tråden og heller ta det på PM.

Nei, jeg så ikke på tidspunktet på når postene var lagt inn. Alt jeg gjorde var å spørre _hvorfor_ du ikke heller ga oss en link. Nå har du forklart det. Ingenting å hisse seg opp over.

Utifra det du, og gsmarena.com, skriver om mobilen virker den for meg veldig bra. Du bør vite på forhånd at kameraet tar 1,3 mpixl bilder, men interpolerer de opp til 2 megapixel. Minnekort, fine skjermer, osv, denne ser ut til å ha det meste.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt den. Men, hvor mye må du betale?

greit, vi to er voksne nok til å ikke gjøre ting verre. jeg vet ikke hvor man får kjøpt den (over nett), men jeg må dra helt over til US for å skaffe meg den. du kan spørre Bufodill, eller så kan du ta en liten titt her her

Lenke til kommentar

Hongkongshop.net er dyr... :)

Edit: Som jeg sa i det redigerte innlegget mitt hvor jeg la inn et par linker til pene bilder, var det en fyr på "forumet" (discuss this article) på gsmarena som sa at den kostet 3 800 HK$ i Hong Kong. Altså rundt 3 000 kroner.

Vet den kostet 4 280 HK$ første helgen den var til salgs, og at den har gått ned 400 når flere butikker nå har fått den er ikke usannsynlig. Hong Kong er et gunstig sted å kjøpe mobiltelefoner.

Jeg skal sannsynligvis til Hong Kong til sommeren, og hvis jeg da ikke er fornøyd med denne telefonen, eller har lyst på en tøffere en, er butikkene der så snille at de tar telefoner i innbytte :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

ooookey, str med e700 er bare til å glemme, unnskyld meg nå, men bare 3000 for sånn mobil? hvor mye tror dere den hadde kostet i norge? jeg må høre med prisen i US ass, ellers dropper jeg heller ferien min der, å ta en swip tur innom HK :thumbup:

det er jo ganske grei pris da, men synd at den ikke har 3g. hva med symbian?

Lenke til kommentar

Nopes, ikke symbian.

Mitsubishi har visstnok egen software, som skal ha kommet i ny versjon i denne. Har sittet og lest brukermanualen til telefonen på engelsk (finner lett på nettet fra mitsubishi sine sider) og den virker veldig lik samsung og liknende telefoner. Desverre ingen profiler (sånn som nokia og SE og sånn har, type "Utendørs","Møte" osv, bare sånn stille-modus)

For meg betyr det ingenting at den ikke er en UMTS-telefon. Jeg har ikke behov for den datahastigheten, og det er både for dyrt å bruke, pluss at for få har muligheten til å ha videosamtaler med meg enda... Får heller kjøpe umts senere, kanskje i sommer? :)

En positiv ting med den, er at IR-porten ikke er begrenset. Dvs, du kan sende og motta filer, kontakter osv med den. Ikke slik som min samsung er, at den bare kan brukes til modem.

Hva en slik telefon ville kostet i Norge? 4 500 +++ skulle man tro?

Nå har ikke jeg vært i USA, men jeg vil absolutt anbefale Hong Kong en gang, konge by :)

Lenke til kommentar

Vi har hatt den Mitsubishien et halvår. Ikke brukt den selv, men den ser i allefall ok ut.

Men husk at det er en i-mode mobil da, så særlig nyttig i Norge er den ikke... ;)

Ingen norske operatører som støtter i-mode enda såvidt jeg vet (heldig for dere det... i-mode suger)

Lenke til kommentar
Vi har hatt den Mitsubishien et halvår. Ikke brukt den selv, men den ser i allefall ok ut.

Hvor har du hatt den mobilen et halvår?

Er jo under en måned siden den kom ut så vidt jeg kan forstå.

Edit: Så fremt du ikke tenker på d506 eller hva den docomo-modellen heter da...

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...