atrax Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Eller var det faktisk meningen å skrive det slik? Kaffe med Mac-smak? Sikter altså til Forum -> Amac -> Mac-Kaffe, med beskrivelsen "Stedet for alt annet av macdiskusjoner som ikke passer inn i de øvrige emnene." Flott, men kall nå en spade for en spade, ikke spadde. Håper slike skrivefeil rettes opp snart. "Filstørresle", "Emne tittel" og "Forum problemer" begynner også å gnage på nervene. Edit: Litt flaut å ha skrivefeil selv i en post der jeg klager på andres. Endret 15. desember 2004 av atrax Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 "Ord delingen" i forumet går meg også på nervene Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Den verste ligger her: QUOTE Heisan Ernie.,Radien har nettopp postet et innlegg i tråden"MSN Messenger, Personlig bilde." som du har abonnert på.Innlegget finner du her:http://forum.hardware.no/index.php?showtop...view=getnewpostDet kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på.Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din.Unsubscribing:--------------Du kan si opp abonnementet når du måtte ønske det ved å gå inn på kontrollpanelet i forumet. Klikk på "Vis abonnement" -lenken._____________________________ Forum.http://forum.hardware.no/index.php Heisan? Hva er det for slags ord? Det heter "Hei sann". Unsubscribing? Hø? Inn nårvijen pliiiiiz. Ai dånt ønderstand engelsk Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 QUOTE (likferd @ 15/12/2004 : 05:19) "Ord delingen" i forumet går meg også på nervene Enig. Det heter forresten "Forum-meny", og ikke "Forum meny". Heller ikke "Forum kategorier" men "Forumkategorier". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 La merke til en aldri så liten leif akkurat jeg også: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ja filstørresle skulle jeg akkurat til å rapportere. Har gneldra litt på SO3, men det er jo mye vits. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Gif-knappene er også på engelsk Det tar 30 minutter å endre dette til et sett med egne "forum-gifer". Alle slike pakker har en psp-fil for hvert bilde med tekst, som enkelt kan redigeres i paint shop pro, hvor teksten er egen layer. Og da jeg la inn dette bildet, oppdaget jeg at de skriver: "Skriv inn hele URL'en til bildet" Aprostrofen hører ikke hjemme her. Det er bedre norsk med "adressen". Endret 28. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Forumstyret har nok hauger og lass med arbeid, så jeg skjønner godt at slike "skriveleifer" oppstår. Till opplysning så er en ny versjon av forumet underveis. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hvem gidder å rette opp i feil på dette forumet, når vi jobber med en ny løsning? Det er lagt ned mye arbeid i oversettelse av neste IPB-verjson, så dere kan sikkert spare flisespikkingen deres til den kommer edit; lese siste innlegg en gang til Endret 29. desember 2004 av enden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) QUOTE (enden @ 29/12/2004 : 15:20) Hvem gidder å rette opp i feil på dette forumet, når vi jobber med en ny løsning? Det er lagt ned mye arbeid i oversettelse av neste IPB-verjson, så dere kan sikkert spare flisespikkingen deres til den kommer Just what I said in my last post! Edit: Oi, dette var norsk forum jo! *trøtt* Endret 29. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vel, det tar to minutter å gå inn i språkfilen og endre skrivefeil. Går utifra at php-pakken ble levert med noe de kaller language_file.php eller lignende. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 QUOTE (anth @ 29/12/2004 : 17:33) Vel, det tar to minutter å gå inn i språkfilen og endre skrivefeil. Går utifra at php-pakken ble levert med noe de kaller language_file.php eller lignende. Ja, det ble den. Og de kan ligesågodt gjøre det nå med engang, fordi ting her i gården bruker vanligvis ikke gå så fort. (tenker på forumets oppgradering) IPB 2.0 har vært ute ganske lenge nå.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Går utifra at det er mange personer bak dette forumet. Jeg driver to forum/portaler nesten alene, og jobber litt med det på fritiden. Har da fått tid til å oppdatere både språkfiler og systemer uten at det har tatt mer enn en dag og to per tilfelle. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 QUOTE (Ingardj @ 30/12/2004 : 01:04) QUOTE (anth @ 29/12/2004 : 17:33) Vel, det tar to minutter å gå inn i språkfilen og endre skrivefeil. Går utifra at php-pakken ble levert med noe de kaller language_file.php eller lignende. Ja, det ble den. Og de kan ligesågodt gjøre det nå med engang, fordi ting her i gården bruker vanligvis ikke gå så fort. (tenker på forumets oppgradering) IPB 2.0 har vært ute ganske lenge nå.. 1) de 16 000 linjene i språkfilene er oversatt til neste versjon 2) Matt (han som lager IPB) er ikke ferdig med alt som trengst for oss enda, jeg venter enda på en liten patch fra han. Så selv om det er ute betyr det ikke at det funker. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 16000 språklinjer??? Da må det være mange gjentagelser. Det er langt ifra 16000 forskjellige fraser på dette forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg