Gå til innhold

Satellite 4030 cdt sterk nok for xp?


EssO

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en gammel (?) toshiba satellite 4030 cdt med win98 som jeg gjerne vil oppgradere til xp. Har prøvd med SE, men fikk da feilmelding på noe rart som jeg ikke forstod. Da prøvde jeg uten å formatere. Hvis jeg nå formaterer, klarer maskinen da xp?

 

Min maskin:

128mb ram

Pentium 2

tror den har 300 mhz.. er ikke sikker

 

Altså klarer den kravene til xp, men vil det fungere? Og tar virkelig xp 1.5 gb? Systemkravet for ledig kapasitet er 1.5gb, og jeg har 2gb på c: og 2gb på d:

 

Hmm.. er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. Trenger litt innspill fra smarte karer, og kvinner:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, takk for svar!

 

Og jeg er jo enig med alle her.. Det vil nok gå, men treigt som dagen er lang. Tror ikke jeg har de rette forutsetningene for å klare noe linux, men win2000 hørest ut som noe jeg kanskje kunne prøvd. Nå er det jo bare det at det er ikke så lett å få tak i.

 

Når det gjelder oppgradering av maskinen, er nok det uaktuelt. Denne fikk jeg gratis, og når den stopper, så stopper den:)

 

Men når det er sagt. Jeg bruker ikke maskinen til annet enn internett og oppgaveskriving! Kanskje det ville gå greit likevel da? Ingen tunge program og slikt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...