tozer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 BitDefender detected an infected message addressed to you From: [anibal marques <[email protected]>] Subject: [re: merry christmas!] Virus Name [behavesLike:Win32.P2P-Worm] Virus Description: http://www.bitdefender.com/vfind/?q=Behave...:Win32.P2P-Worm Action taken: delete Thank you for choosing the BitDefender solutions! BitDefender Lab www.bitdefender.com :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Go bitdefender go bitdefender! jeg hadde 76 slike mails i inboxen min kl 02:00 i natt, når jeg sjekket mailen min 01:00 var det ikke noe. flere som har mottat et rush med slike mailer?? Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ikke en virusmail på x antall måneder her. Og dette til tross for at spam-adressa mi ligger ut på netter i hytt og gevær. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har aldri fått virusmail, bare den vanlige spammen (lite av det også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå