Gå til innhold

uleselig harddisk! HJELP!

kammiz

Anbefalte innlegg

jeg fikk driverproblemer med en mus og et tastatur som var totalt uløselig, og flyttet alle filer og lignende over på min WD200gb disk og skulle installere windows på nytt...

når jeg skulle velge disk å installere på under oppstart av reinstall var det noe som virket feil med d: og når jeg har lagt inn windows på nytt kom ikke d: opp i utforsker..

går jeg inn i diskbehandling står det "dynamisk disk" og "uleselig"..

hva F*** skjedde? hva kan jeg gjøre ?? HJELP!?? det er all min musikk og alt jeg har lastet ned gjennom all tid..?!?! disken er 1 mnd gammel og har aldri trøblet før!!

Endret av kammiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva som er verst.. At du holdt på å miste alt du har samlet siden du var 15 (har du samlet i 1 år da? hehe!) ELLER at du faktisk IKKE har backup av filene dine? En 100 pack cd-r skiver koster ikke mye.. 200 spenn for skiver av "ok" kvalitet.. Jeg har backet up alt jeg noensinne har laget/skrevet/tegnet osv. på cd-r OG zipdisk. Dobbel backup. Lær av dine feil sier nå jeg! ALDRI gå en dag videre uten backup - BACKUP NÅ! NÅ! NÅ! :) *erte litt*

Lenke til kommentar

jess, snakket faktisk med en kompis om dette for noen dager siden.. tøffe gutter tar ikke backup.. men faen som verden kollapset da jeg trodde alt var borte.. skal legge til at jeg har jobbet 24 timer og sovet 3.5 de siste 2 døgn da.. og jeg var totalt forbanna fordi det nye tastaturet jeg kjøpte som kom i posten idag fucka opp pcn så jeg måtte installere windows på nytt.. og så kom dette.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...