Mira Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg holder på med en side her, der oppsettet så langt blir litt spesielt Det som er tingen er at en div som inneholder tekst blit nødt til å få margin: -xx for å vises riktig. Jeg trenger med andre ord å få teksten flyttet oppover og inn i en annen div. Og så vidt jeg se kan det ikke gjøres på noen andre måter, selv om det høres rart ut. Dette vises helt korekt i Opera men ikke i IE, da kommer teksten bak den diven som står over. Er det en måte å unngå dette på? Har forsøkt meg på z-index, men det fungerte ikke. Serveren min sliter litt akkurat nå, derfor har jeg laget et eksempel som viser hva jeg mener: Eksempel Og til de av dere som lurer på hvorfor jeg ikke kan lage innholdet i den øverste diven, så bare er det sånn Lenke til kommentar
Bza Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Bruk position: relative i stedet for margin: -xxpx, og sett left/right/top/bottom verdien til ønsket forflytning i negative pixler. Da funker det både i IE og i Opera. Endret 15. desember 2004 av Bza Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå