ELR Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ...... når dere kjøre benchmark? Starter dere maskinen normalt og fyrer opp, eller kjører dere minimalt av prosesser i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 må no inrømme at jeg bruker å lukke dc++, winamp, mediaplayer, nfsu2 og eventuelt counter strike før jeg kjører en benchmark ja Lenke til kommentar
ELR Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Seriøst... tenkte da heller på andre programmer, som virusprogram, kontrollpanel til lyd, daemnontools etc. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hmm..når jeg bencher seriøst, slår jeg av alle bakgrunnsprogrammer, setter windows innstillingene på best ytelse... og bencher i vei winXP tweaking er ikke noe jeg kan.. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 avslutter exploler.exe prossesen, å virus prog å sånne ting, når jeg prøver å få høyest mulig. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 skrur ikke av noe som helst jeg.... er ikke så farlig om jeg får så lav score med mitt mx440 kort da.... hehe...hadde jeg hatt noe bedre ville jeg kanskje ha skrudd av firewall og virus hvertfall.... Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 For best mulig resultat slår jeg av exceptionhandling og interrupts. Men da blir PC'en ustabil etterpå, så jeg rebooter så fort som mulig. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 skrur ikke av noe som helst jeg.... er ikke så farlig om jeg får så lav score med mitt mx440 kort da.... hehe...hadde jeg hatt noe bedre ville jeg kanskje ha skrudd av firewall og virus hvertfall.... Enig... jeg tror ikke det er så viktig med en god score..., bare den yter og nok til det du bruker den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå