tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har installert nytt HK (MSI KT4A-V og prosessor ( AMD Sepron) Når maskinen starter, så ser jeg ikke oppstartsskjermen, så vet ikke om jeg kan komme inn i bios? Skjermen skrur seg på når det står : Windows ble ikke avsluttet på riktig måte, velg sikkerhetsmodus med og uten nettverk osv, uansett hva jeg trykker på, så begynner den å laste, og så starter maskinen seg plutselig på nytt. Er det noen som har noen ide om hva som er feil? Kan dette være på grunn av at biosen ikke er oppdatert? Hvordan skal jeg i såfall få tilgang til den? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan ikke bare bytte hovedkort å anta at windowsen funker etterpå . Ulike hovedkort har ulike chipsett og drivere . Du kan prøve med en repair install . Nyttig link: http://www.theeldergeek.com/replace_motherboard.htm Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Kan jeg kopiere driverne med hardisken som slave i en annen maskin? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Slepper å gjøre en reinstall viss jeg bruker ''sysprep'' i følge denne siden: http://www.hardforum.com/printthread.php?t=772307 Skal prøve om det funker Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det beste er jo bare å ta en ren formatering! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Formater. Får du opp den gamle windowsen blir den bare treg og rotete. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 skal prøve å reparere med XP cd'en , formatering blir siste løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå