Gå til innhold

Oversikt over kjøp/retur gjort av forumbrukerene

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på en sak som sikkert hadde vært interessant.... Hvor mye bruker vi på datautsyr og hva kjøper vi.

Det finnes riktig nok fra tid til annen div Poll's på hva som er siste eller neste kjøp osv, men det jeg tenker på er en fast oversikt hvor man kunne registrere komponenter etterhvert som man har kjøpt noe.

Mine tanker om systemet :

1 - Må være registrert forumbruker.

2 - Listen over komponenter bør deles helt ned til produsent, feks harddisk er delt opp i Western Digital, Maxtor osv.

3 - Dette hadde sikkert vært interessant å se på for oss brukere, men faktisk også kansje for de ulike annonsører, nettbutikker og ikke minst HW.no.

4 - "listen" kunne også inneholde retur av varer pga feil, slik at vi kunne se hvilke komponenter/produsenter det er stor returfrekvens på i forhold til antallet registrerte kjøp.

Hva tror dere om noe slikt, er det faktisk mulig å lage?

Vil vi som brukere gidde å registrere kjøpte varer, evt hvor stor del av brukerene tror dere vil gidde å gå inn på en slik side hver gang de kjøper noe eller returnerer pga feil?

Vil folk ødelegge systemet med å registrere ting de ikke kjøper?

Har dere noen tanker om dette eller er jeg helt ute kjøre med noe som overhode ikke er gjennomførbart ?

Endret av Blacksheep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...