MortenS Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg vurderer sterkt LCD tilbudet i Hjemme PC avtalen vår: Fujitsu Siemens Myrica V23-1 LCD TFT Widescreen m/PIP tuner Har null erfaring med LCD/Plasma og ønsker litt tips av dere 8) Skal bruke skjermen 90% som ekstra TV på soverommet, noe DVD og divx via den bærbare. Holder denne LCD skjermen mål til TV titting? Har vanlig UPC kabelanlegg, ikke digital dekoder. Product Description: Fujitsu Siemens MYRICA V23-1 - LCD TV - TFT - 23" Product Type: LCD TV - colour Dimensions (WxDxH): 68.6 cm x 21 cm x 43 cm Weight: 10 kg Diagonal Size: 23" Resolution: 1280x768 @ 60 mhz Colours: 16.7 mill Brightness: 450 cd/m2 Contrast: 400:1 Response time: 16 ms Technology: TFT active matrix Image Aspect Ratio: 16:9 Tuner Qty: 1 Multi-channel Preview: Picture-in-picture (PIP) Sound Output Mode: Stereo Stereo Reception System: NICAM, A2 Remote Control: Remote control - infrared Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor mye koster denne deg da? Greit å vite hva vi går på her..... Hvis du vil jeg skal foreslå alternativer .D Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor mye koster denne deg da?Greit å vite hva vi går på her..... Hvis du vil jeg skal foreslå alternativer Det er kun dette alternativet i HJPC avtalen Alternativet hadde vært en 21" 4:3 på Elkjøp til 2000 kr. Men bruttolønnstrekket er på 236 kr evt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Damn, det var billig Flotte med den du viser her er jo at den har tv tuner, noe som betyr at du kan se tv uten at du må ha den via maskina. 16:9 formatet er 1280 x 720, dog er det pirk på slike skjermer. Jeg har uansett helt grei opplevelse med denne produsenten. Dog kunne du hatt noe høyere kontrastnivå. Tror skjermen er mye skjerm for 2k, og at du vil ha glede av den i mange år fremover. Riktignok må du nok kalibrere den noe vil jeg tro. Tror ikke høytalerne er så rå heller. Men dette er sikkert en helt grei tv, og jeg tror du vil få mye moro med den. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror skjermen er mye skjerm for 2k Jepp, hadde den bare kostet 2k så.. En 4:3 TV på Elkjøp derimot, koster 2k. Har du glemt brillene nå igjen? Uansett; Trodde ikke TV-er var tillatt i hjemme-PC-ordninger? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 alternativet er en skjerm til 2k, da er det nærliggende å tro at denne ligger i samme prisklasse for han som spør TV er lov i hjpc ordninger;) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Disse ordningene foregår over 36 mnd, gjør de ikke? Da havner du i så fall mye høyere med 236 kr pr mnd. Edit: Trodde ikke det var lov med tuner, det har jo vært så mye snakk om dette smutthullet der du kan kjøpe store plasmaskjermer osv uten tuner til PC-en. Endret 15. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg skal bruke denne LCD skjermen mest til TV titting. Men hvordan takler LCD vanligvis analoge kabel-tv signaler? Også mangler denne DVI Inngang. Det er jo litt rart...? Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Har alltid lurt på hvilket kabel signal som gir best bilder av: - SCART (RGB+Comp) - S-Video Hva slags inngang er dette: YCbCr&YPbPr (DTV: 625P) Dette er noen av inngangene som Myrica LCD støtter. Jeg har vel kanskje trua på Scart RGB signalet eller? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har svart deg på AVforum, men kan jo poste her også: RGB er bedre enn s-video, som igjen er bedre enn kompositt, og YCbCr&YPbPr er komponent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå