Shhhh Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har følgende problem: 2 av kontaktene i telefonboken vises uten navn om hverandre. Dersom jeg legger til +47 på det ene vises det med navn men det andre ikke. Dette er svært irriterende når jeg skal lese meldinger o.l. Dersom det ikke er +47 på noen av de vises kun det ene med navn og det andre vises kun som et nummer. Noen som vet hva som er galt? Mulig problemet ikke kommert helt fram her, litt småtrøtt og frustrert her. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Slett begge to og legg inn på nytt? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Virker forsatt ikke. Det viser seg at det gjelder flere nummer i telefonboken. Det er ganske irriterende å få en melding/innkommende anrop der det bare står nr til avsenderen selv om navnet er lagret i telefonboken. Noen som har samme problem eller andre forslag? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg er ikke helt sikker på hva du mente jeg... Men de nummerene du mener, du er sikker på at ikke samme nummeret er lagret under to forskjellige navn? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det var noe samme med k700i, jeg har dog ikke oppdaget noe slikt med min, tror det skulle hjelpe og oppgradere firmwaren visst jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Nummerene har forskjellige navn, det har jeg sjekket flere ganger. Da gjenstår det bare å oppgradere FW....Håper det virker Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nummerene har forskjellige navn, det har jeg sjekket flere ganger Gjør som bufodill sier: Sjekk at samme nummer ikke er lagret flere ganger under forskjellige navn. Da klarer ikke telefonen å bestemme seg for hvilket av navnene den skal bruke og viseer bare nummeret. Slett en av oppføringene og problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå