inspiron73 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noen har som har fått det nye juleviruset? Hvordan vet jeg om jeg har fått det? Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tja. Ifølge nyhetene kom ikke influensaen for fult før på nyåret Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen har som har fått det nye juleviruset? Hvordan vet jeg om jeg har fått det? Hvis du snakker om datavirus og ikke influensa, så er det såre enkelt å vite om man har virus. Har du et oppdatert anti-virus program, og den ikke finner noe når du søker gjennom alle harddiskene, ja da er du virusfri (lurer på hvor mange ganger dette egentlig skal bli sagt)! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dessuten vil man vel merke dersom pc`n plutselig begynner å få noen raptusser her og der. Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ja. og ALT på grun av søstra mi, microsoft er jo fult av virus så det er ikke vert å gi dem penga for "WINDOWS" Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 i følge en som kan masse om virus o-l på msn min så hadde jeg juleviruset måtta formatere ja... Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hva gjør dette viruset? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hva gjør dette viruset? herpet opp gangke mye.. tror den åpnet en port å.. fikk MASSE virus HELE! tiden.. gikk ikke an å bli kvitt de før jeg fikk tonnevis med nye. + at jeg fikk MASSE spywarez som aldri ville forsvinne.. samme hvor mange ganger jeg prøvde å fjerne de.. så fikk jeg opp rare popups selv om jeg har popupblocker.. der det sto bare rabbel.. så poppet det opp slik messenger advarsler hele tiden.. å masse masse mer.. for å si det enkelt å greit.. det var et helvete! som sagt.. han på msn til meg sa at dette var juleviruset.. men jeg vet ikke.. jeg stoler på han å sier at jeg har hatt juleviruset Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Magnus: Alle anti-virus programmer blokkerer "juleviruset", så du skulle ikke ha fått det hvis programmet ditt er "up to date". Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Magnus: Alle anti-virus programmer blokkerer "juleviruset", så du skulle ikke ha fått det hvis programmet ditt er "up to date". det var ikke up til date.. rakk ikke å oppdatere det ... måtte fått det før jeg la i AV.. for når jeg la inn av fikk jeg meldingene.. så jeg hadde ikke rukket å updated de Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Der har vi gutten med uflaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå