Jdronnen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har et lite problem med Nokia 8210 - etter at jeg byttet til NETCOM fra Stjelenor, så sluttet plutselig mobilen å vise NUMMERET til den som ringer meg !?!?! ??? (jeg vet ikke om dette har noe med abonnement-skiften å gjøre, kanskje jeg bare har fikla det til sjøl med å trykke på noe) Men trenger hjelp - kjekt å vite hvem som ringer deg ! :smile: :smile: Takker for eventuelle svar ! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Netcom har ikke ID som default. Ta kontakt med netcom kundeservice 05050 så får du ordnet det asap. Lenke til kommentar
macos Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Netcom tar betalt for nummervisning, mens Stjelenor?? tydligvis har glemt... Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Hahhaha - e du sinnsyk ! Tar ikke betalt for det :grin: :grin: :grin: Men jeg ringte til Netcom-kundeservice, og han fixa det på ett "blunk"..... Så det var kjempegreier :smile: :smile: Takker HW.no for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå