kentyboy Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) ikke hos elkjøp heller :!: Endret 30. desember 2004 av kentyboy Lenke til kommentar
stm Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå er jeg irritert nå! Et par uker før jul var jeg på Elkjøp på Carl Berner og forhåndsbestilte en D500, og de lovte at de skulle ringe straks den kom. Nå leser jeg her på forumet at Elkjøp'ene i Oslo har hatt den inne uka før jul, men tror dere jeg har hørt noe? Så ringte jeg til Elkjøp der man nå ikke kommer direkte til butikken men til "sentralt servicekontor", og fyren der påsto at INGEN Elkjøp har hatt den inne, og at de først kommer 2. uka i januar. Tror jeg skal finne et annet sted å handle. Synd for Elkjøp, jeg står på trappene til å kjøpe ny stereo også... det er bare sånn elkjøp er... de lover deg en hel masse, men du får det aldri.. f eks så kjøpte jeg telefon hos dem som det bare var masse feil med, og ville benytte meg av 30 dagers returett... men jeg fikk ikkeneon penger tilbake... først etter 3 måneder med krangling ahr jeg fått tilbake pengene... desuten så er det umulig å få snakke med noen som faktisk vet noe når du ringer til elkjøp kundesenter... du får bare beskjed om at de kan sende en mail til de som vet noe, eller så får du vite at de tror det og det, men de er ikke helt sikkre... men men... sånn er det nå en gang... Lenke til kommentar
delfin Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå fikk jeg telefonen og fikk en eske med brutt forsegling. Beskyttelsesplasten over displayet var tydeligvis flyttet før og batteriet var ladet opp... De har selvsagt ikke nevnt et ord om at telefonen har vært brukt. Det er så typisk elkjip! Har man ikke krav på å få et nytt produkt om ikke annet er opplyst? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Nå fikk jeg telefonen og fikk en eske med brutt forsegling. Beskyttelsesplasten over displayet var tydeligvis flyttet før og batteriet var ladet opp... De har selvsagt ikke nevnt et ord om at telefonen har vært brukt. Det er så typisk elkjip! Har man ikke krav på å få et nytt produkt om ikke annet er opplyst? Ja. Mange sliker saker fra Elkjøp om at man får en brukt telefon. Endret 30. desember 2004 av arehei Lenke til kommentar
zand Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå fikk jeg telefonen og fikk en eske med brutt forsegling. Beskyttelsesplasten over displayet var tydeligvis flyttet før og batteriet var ladet opp... De har selvsagt ikke nevnt et ord om at telefonen har vært brukt. Det er så typisk elkjip! Har man ikke krav på å få et nytt produkt om ikke annet er opplyst? Når du betaler fullpris har du naturligvis krav på ny telefon. Jeg ville tatt turen på Elkjøp og bedt om å få snakke med en ansvarlig telefon i teleavdelingen deres. Hvis ikke vedkommende vil gi deg ny telefon, ville jeg bedt om å få snakke med butikksjef og hvis han ikke var noe bedre ville jeg sagt at da ringer jeg forbrukerrådet og får dem til å ordne opp. Burde vel gå greit da. Det værste er at den telefonen din nok da vil bli solgt til en annen uvitende sjel som kanskje ikke merker det... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vil bare opplyse om at D500 sitt batteri faktisk er ladet opp før det kommer til butikkene. Ihvertfall var 2 stk som 2 ansatte hos oss kjøpte + en kunde sin oppladet..så regner med det er normen. Hvorfor forseglingen var brutt kan jeg ikke svare på..men tviler sterkt på at telefonen er brukt og så solgt som ny. Lenke til kommentar
andus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Noen butikker sies at tar ut telefonen av pakningen og prøver den med simkort for å forsikre at det ikke er noen store feil. f eks feil med kamera, du hører ikke den du snakker med eller omvendt. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg var på elkjøp og skulle se om de hadde fått inn D500 i sølv..men det hadde de ikke..og han fyren i butikken sa at han syns personlig at den svarte var kulest..og så spurte jeg om de hadde mulighet for å vise meg en svart en..og det hadde de..så han gikk inn på lageret og hentet den..og så kom han ut med eska og det hele, og tok opp "forseglingen" (det var ikke mye til forsegling på den eska..(bare et klistremerke på hver side, som holdt lokket på plass, og så var det en sånn ting rundt der igjen)) men i alle fall så åpnet han eska og tok ut telefonen..og jeg fikk se på den...men til poenget mitt: det kan jo ha vært noe så enkelt som at noen ville se på den før de vurderte å kjøpe den..men så ombestemte de seg, og ville ikke ha den allikevel..og så kan elkjøp ha solgt den videre..og dermed er forseglingen brutt (eller noe sånt..) var det forståelig..? jeg er litt dårlig til å forklare Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 har lange ønsket meg D500. noen som kan legge ut en brukertest og bilder OSV? TAKK Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det er det jo mange som han gjort, allerede..bare se litt inn på "lesertester".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå