JoaJoa Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dangaard har fjernet D500 fra listene. Har lagt til en 3G-telefon istedet som kommer 20. januar. Hva vil det si at Dangaard har fjernet d500 fra listene? hvilke butikker/nettbutikker er det som ikke tar inn d500 da isåfall...? og hvilken telefon ble lagt til istedenfor? Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hei! Testet litt på d500 mitt. Lurte på noen ting. Fikk fjernet lyden. Angående vibrasjon på tlf. Er det ikke mulig å få både vibrasjon og ringelyd samtidig. Litt itriterende at det først vibrer en stund før det ringer. Endret 21. desember 2004 av jic Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dangaard har fjernet D500 fra listene. Har lagt til en 3G-telefon istedet som kommer 20. januar. Hva vil det si at Dangaard har fjernet d500 fra listene? hvilke butikker/nettbutikker er det som ikke tar inn d500 da isåfall...? og hvilken telefon ble lagt til istedenfor? Telefonen som ble lagt til istedet var Z107, Telenor operatørlåst. At de slettet D500 behøver ikke bety annet enn at det er lenge til at den kommer. Det kan også bety at de er usikre på om de vil selge den overhodet, da f.eks D500E også er på vei. Dangaard Telecom, being the largest European distributor of mobile phones and accessories to mobile phones..... Betyr at vi uansett må vente lenge på neste ladning telefoner. Så da kan vi glede oss alle mann Spesielt om prisene synker. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Angående vibrasjon på tlf.Er det ikke mulig å få både vibrasjon og ringelyd samtidig. Nei, slik er det med Samsung Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Elkjøp får faktisk en leveranse til av denne mobilen i morgen etter hva jeg har hørt. Dette gjelder ihvertfall min butikk. Men så er det ingenting før nærmere midten av januar dessverre.. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jepp, og da skal jeg kjøpe den! *glede seg* Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 kommer den inn på lager den 7.1-05 ?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 elkjop sandvika hadde inne da jeg sjekket i gar. Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei! Testet litt på d500 mitt. Lurte på noen ting. Fikk fjernet lyden. Angående vibrasjon på tlf. Er det ikke mulig å få både vibrasjon og ringelyd samtidig. Litt itriterende at det først vibrer en stund før det ringer. Det ligger en del melodier under Lyder som vibrerer i takt med musikken. Må vel være lagt til i melodien for at den skal vibrere samtidig virker det som. Har dog ikke testet disse som ringetoner, men er ganske sikker på at det vil vibrere hvis de er satt som ringetoner. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) elkjøp får iflg sitt datasystem inn telefoner til sitt sentral lager i sverige (jønjøping ca 09.01.04).. dvs butikker har de ca 3 dager etterpå.. dette kan selvfølgelig endre seg mvh Torbjørn Endret 27. desember 2004 av docbilbo Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 sjekket elkjop sine sider nettopp. Sandvika avdelingen hadde den de Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 MMS-oppsett til D500 ? Det er ikke noe til den på telenormobil.no sine sider. Lenke til kommentar
zand Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Lørenskog har den også. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 vær litt obs på at elkjøps lager status ikke er i sanntid.. men det sa seg kanskje selv da vi alltid spesifiserer med dato og klokkeslett på produktene man søker opp beholdning på Lenke til kommentar
Panthera Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) . Endret 21. juni 2014 av Panthera Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Endelig.. Har nettopp fått den kjøpt hos elkjøp for 4299,- Nettopp satt den på ladning Å den er bærre lekker.. Svart.. Endret 29. desember 2004 av kentyboy Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg var faktisk i bodø på elkjøp å kjøpte denne i dag. De hadde fått inn 4 stk black d500.. Fikk den siste Skal legge noen bilder ut i morgen.. Må lade 12 timer først Lenke til kommentar
delfin Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sendte akkurat faren min ut på handletur (jeg er syk for tiden) for å plukke en D500 men luringene på elkjøp fant ut at prisen på internett ikke skulle gjelde i deres butikk. De skulle ha oppunder 5000 for saken uten abo. og 2800 med ActiveTalk.. kan de gjøre det når det ikke står opplyst på websiden deres? Elkjøp driver så latterlig useriøst synes jeg. Har stort sett bare problemer med dem... og en annen ting...er de operatørlåste? Noen som har telefonen som kan sjekke? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 "Prisen på Internett kan avvike fra prisen i våre butikker" Er det så vanskelig å se? For å få den prisen må du vente til telefonen er offesielt utgitt og nettbutikken også har den tilgjengelig. Samme som alle webshoper det, de viser prisen på varen selv om varen ikke kommer før senere. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sendte akkurat faren min ut på handletur (jeg er syk for tiden) for å plukke en D500 men luringene på elkjøp fant ut at prisen på internett ikke skulle gjelde i deres butikk. De skulle ha oppunder 5000 for saken uten abo. og 2800 med ActiveTalk.. kan de gjøre det når det ikke står opplyst på websiden deres? Elkjøp driver så latterlig useriøst synes jeg. Har stort sett bare problemer med dem... og en annen ting...er de operatørlåste? Noen som har telefonen som kan sjekke? Min er kjøpt hos Lefdal - Elkjøps billige bror - og er ikke operatørlåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå