Gå til innhold

Noe nytt om d500?

kentyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff forferdelig mye venting på d500 :wallbash: Noen som vet hvor de kommer inn hen i løpet av uka???.. gidder ikke å vente på spaceworld lengre!!!

Kjøpte en på Lefdal på Alnabru istad, virket som de hadde endel på lager. Kr 2.695,- ved videreføring av Telenor abb. Fulgte bare med ett batteri. Og bare engelsk manual. Står til lading ennå, får håpe det er norske menyer.. :roll:

Lenke til kommentar

Kjøpt på elkjøp på skøyen for den nette sum av 4199 kr uten abo. Hun sa først litt over 5000 kr, men så så hun at elkjøp nettbutikken solgte den for 4199, så da måtte hun også.

Den billigste på nette havner over denne prisen når man tar med frakt og forsikring.

AKIRA

Lenke til kommentar

Telefonen er i boks! :D Gleder meg til å tukle, men Lefdal skal få betale meg tilbake litt på den prisgarantien sin! Kr. 4695,- er absolutt ikke billigst!

Stemmer det at konkurrenten må ha telefonen på lager? Elkjøp oppgir jo kr. 4149,- på internett, men ikke på lager. Dog på lager i Sandvika, fikk oppgitt priss på ca. kr. 4800,- over telefon, men kan jo bare vise internettprisen!

LINK

Lenke til kommentar

En ting jeg lurte på her, På Elkjop.no står det "Medfølgende utstyr: 2 batteries, charger and portabel handsfree" Dette er da feil. Det følger med soundmate,handsfree og ET batteri" Vil for all del heller ha det ekstra batteriet enn den stygge soundmaten. Kan man klage??

Lenke til kommentar
Det er vel faktisk de mobilene med kontant som har operatør lås.. på de med abo er det ikke mye vits siden man må betale abo uansett..

Er ikke bare kontant telefoner nei.

Spesielt Nokia og SE har begynt å låse sine telefoner til Netcom. Dette er med på å bidra til lavere priser, også med abo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...