Gå til innhold

Noe nytt om d500?

kentyboy

Anbefalte innlegg

Sølv ser billig ut. Den svarte er rå!

billig ut..? javel.. :roll:

Men fra alvor til revolver....

Jeg må nok si meg enig med Crazystep her. Sølvfarget synes jeg gir inntrykket av en litt mindre kvalitet. Hadde den vært sort matt og av plastikk som gamle motorolane, så hadde jeg ikke vært så imponert.

Men jeg synes svart her er et kvalitetsstempel. Den visker ut grensene mellom knapper, ramme og skjerm. Gjør at den blir et litt større mystrium. Det var det som var det første som fikk meg til å vise interessen. At den var helt sort....så fant jeg ut om innmaten og ble enda mer imponert.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kjøpte en d500 hos lefdal i dag får, fikk ikke det i dag fordi de hadde det ikke igjen i lager, men forhånd betalte for den.

Lurer på om hva som følgte med i eksken. Ligger det ørepropper og sånt i esken eller er det tillegutstyr, og hva med kabel og sånt.

Lenke til kommentar
Det er med telefoner som med forsterkere og DVD/CD-spillere. Det skal være sort!

Sølv ser litt mer fjortis ut. For de som vil ha ting som er flashy og kult, litt Borgen Skole 1987.

Mens det sorte er det klassiske, stilfulle, for den mer modne og kultiverte herremann.

da er vel jeg litt fjortis, da :p hehe..men så er jeg jo 14 også, da.. så jeg er vel ikke akkurat en "kultivert herremann" ennå :whistle::p

Lenke til kommentar
ganske sikker på at noen skrev det,ja :roll:

hvorfor er det med to batterier..? for all del, det er jo veldig greit, og sånt..men hvorfor velger produsenten å sende med to batterier, når de kan tjene ekstra på at folk kjøper nytt..? hvis et blir ødelagt, må de jo kjøpe nytt, men hvis det er med to batterier i eska, så kan man jo bare bytte..( ? )

Lenke til kommentar

Joa, grunnen til det er jo at D500 har jo ganske dårlig batterilevetid, iht spesifikasjonene.... så det er litt kjekt å ha ekstra batteri når du er på farten...

Men litt dumt at batteriet må lades i telefonen. Skulle ha hatt en sånn batterilader i tillegg.... jaja.. men vi overlever nok :!:

Lenke til kommentar
ganske sikker på at noen skrev det,ja :roll:

hvorfor er det med to batterier..? for all del, det er jo veldig greit, og sånt..men hvorfor velger produsenten å sende med to batterier, når de kan tjene ekstra på at folk kjøper nytt..? hvis et blir ødelagt, må de jo kjøpe nytt, men hvis det er med to batterier i eska, så kan man jo bare bytte..( ? )

Antar at dem forventer vi da skal kjøpe lader som kan lade batteri utenom å sette den i tlf, da tjener dem litt penger der å:p

men er det virkelig sant at det følger med 2 batterier?

Lenke til kommentar
At de legger ved alt det ekstra utstyret inkl. batt anser jeg som et kvalitetspreg.

Det var jo ikke så veldig mye det der.

Det er vel helt vanlig at ved telefoner i 4-tusen kroner klassen følger det med handsfree, og gjerne kabel. Orginalt å legge med SoundMate, det skal de ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...