kentyboy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei.. er det noen som har hørt om den hersens d500??? Lurer på om den kommer snart.. ER grundig lei av å vente Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hadde du tatt deg 10sek til å se igjennom andre tråder her kunne du selv sett at D500 ikke kommer før tidligst i januar. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei. Jeg jobber på elkjøp, og har idag fått informasjon om at vi har d500 på lageret i Sverige. Det bør bety at vi skal ha telefonen på fredag. Vurderer å ringe samsung imorra, og høre om dette stemmer, og om de har noe info om d500e. Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg var på elkjøp i stad, og der sa de at de skulle få inn D500 i begynnelsen av neste uke.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Men hvis man forstår de andre innleggene på forumet, er dette bare telefoner med operatørlås? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hmm, har aldri hørt om noen telefoner som kun har kommet med operatørlås. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Men hvis man forstår de andre innleggene på forumet, er dette bare telefoner med operatørlås? ikke hvis du kjøper ring-kontant.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei.Jeg jobber på elkjøp, og har idag fått informasjon om at vi har d500 på lageret i Sverige. Det bør bety at vi skal ha telefonen på fredag. Vurderer å ringe samsung imorra, og høre om dette stemmer, og om de har noe info om d500e. hadde satt pris på om du kontakter dem. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hadde satt pris på om du kontakter dem. noe spess du vil jeg skal spørre om ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Men hvis man forstår de andre innleggene på forumet, er dette bare telefoner med operatørlås? ikke hvis du kjøper ring-kontant.. Hva mener du nå? Det er ikke hva man kjøper telefonen med som avgjør om telefonen er låst eller ikke. Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hadde satt pris på om du kontakter dem. noe spess du vil jeg skal spørre om ? neida, alt jeg trenger å vite er når denne telefonen blir tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) hmm, har aldri hørt om noen telefoner som kun har kommet med operatørlås. De telefonene med operatørlås kommer kun med operatørlås. Er enten eller liksom, og hvis leverandørene kun sitter inne med operatørlåste telefoner, så gjør de det. Samme modell finnes selvfølgelig også uten lås, men dette hjelper lite om ikke leverandørene har dem. Endret 15. desember 2004 av Crazysteps Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 All right.. Da får jeg svar ifra deg i morgen?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 All right.. Da får jeg svar ifra deg i morgen?? Fra meg? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 All right.. Da får jeg svar ifra deg i morgen?? Fra meg? Morgster kommer vell innom å sier ifra når han vet noe mer.. Du også ?? Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Men hvis man forstår de andre innleggene på forumet, er dette bare telefoner med operatørlås? ikke hvis du kjøper ring-kontant.. Hva mener du nå? Det er ikke hva man kjøper telefonen med som avgjør om telefonen er låst eller ikke. Det er vel faktisk de mobilene med kontant som har operatør lås.. på de med abo er det ikke mye vits siden man må betale abo uansett.. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 noe nytt om d500? Hvis du søker litt her på forumet, så får du kanskje med deg det. Men uansett, så antar forhandlere D500 inn 10 jan. Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 noe nytt om d500? Hvis du søker litt her på forumet, så får du kanskje med deg det. Men uansett, så antar forhandlere D500 inn 10 jan. jeg tenkte da på svar fra morgster som kanskje har ringt til samsung idag. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Noen få forhandlere har begynt å få disse inn i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå