tørrfisk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Har store problemer med å feste den andre klipsen på Sempron prosessoren min! Hva skal jeg gjøre? Må man ta kjempehardt i med skrujernet?? Endret 14. desember 2004 av tørrfisk Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 IKKE bruk skikkelig makt, lærte det på den harde måten for vel et halvt år siden med min stakkar barton. Hva slags socket er det?, og vel du må ta litt i, men bare nok til at armen vipper ned til festegreiene på socketen (s-A). Har ingen erfaring med s-754 desverre. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 endte med at plastfestene på socketen knakk litt , maken til dårlig plastikk-hk , men fikk festa den etter bruk av mye kraft! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 datautstyr og makt passer ikke sammen! går noe i stykker, så for all del bytt det ut! dårlig kontakt mellom kjøler og prosessor er det siste du ønsker... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 hehe, dårlig kontakt var mitt minste problem , nå sitter den så godt at den vil nok overleve en mindre krig uten å falle av Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jeg har iallefall erfart at å bruke makt på deler ikke er noe farlig. Skulle sette i en ram brikke her om dagen. Men den ville jo ikke inn på plassen sin så jeg slo til den så plutselig spratt den inn. Den fungerer fortsatt Endret 15. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
ADT Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg glemte kanskje å nevne at knusing av kjerne, er det værste Lenke til kommentar
ADT Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har iallefall erfart at å bruke makt på deler ikke er noe farlig. Skulle sette i en ram brikke her om dagen. Men den ville jo ikke inn på plassen sin så jeg slo til den så plutselig spratt den inn. Den fungerer fortsatt tenk nå om du hadde snudd brikken feil vei... da hadde gått riktig galt, hehe Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 vet at Socket A er veldig utsatt for dette, derfor startet jeg denne posten, så var veldig forsiktig med å ikke legge direkte press på kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå