Sjefern Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Vurderer sterkt å prøve det der noen måneder ja.... Kanskje den lille klanen vår kan vokse seg stor og mektig! Mohahahah! Endret 15. desember 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvordan kan en klan vokse på en passordbeskytta server skal man vokse så må serveren være public slik at man kan få inn nye talenter til klanen. Man kan ikke vokse så mye ved bare å ha inviterte folk der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det der var kjempe billig.... Genialt og komme med noe slikt nå!Spillservere er smart og kjekt og ha, men det kan jo bli litt dyrt i lengden? Kanskje bedre og byge en ut av den gamle pc-en din? hehe probelmet er ikke PC'en...det er å ha ei linje som takler...tja.. 16 spillere på en gang med <50 ping Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Når jeg nå bestiller må jeg betale full pris neste måned da? Trenger svar fort! like før jeg skal bestille.. Kan de gå tom ? Endret 15. desember 2004 av Darx* Lenke til kommentar
klb Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvordan kan en klan vokse på en passordbeskytta server skal man vokse så må serveren være public slik at man kan få inn nye talenter til klanen. Man kan ikke vokse så mye ved bare å ha inviterte folk der Finner vel neppe så mange talenter public. Dessuten skal man jo spille pcw, cb osv der, da må man ha passord. Skal liksom ikke joine en haug randoms... Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Man betaler den samme prisen videre, så lenge ikke ordinærprisen blir LAVERE. Slik er det alltid hos oss Vi går heller aldri 'tom' , men det kan jo bli litt ventetid selvfølgelig. Ellers er det bare å sende spørsmål til [email protected] , eller besøke oss på #Gameserver.no på IRC (irc.quakenet.org) - God jul! :!: Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg bestille gameserver. Når jeg trykkte Send Bestilling ble sida lasta opp på nytt med utfyllnings linjene blanke, skal det være slik? Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvordan kan en klan vokse på en passordbeskytta server skal man vokse så må serveren være public slik at man kan få inn nye talenter til klanen. Man kan ikke vokse så mye ved bare å ha inviterte folk der Da tenker du nok på en helt annen type clan. En slik clan vil nok heller ha mer nytte av en publicserver. Warservere er beregnet for litt mer seriøse claner som spiller kamper mot hverandre og trener mot hverandre. Motstandere og nye medlemmer til claner på dette nivået finner man som regel på IRC og via bekjente Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg bestille gameserver. Når jeg trykkte Send Bestilling ble sida lasta opp på nytt med utfyllnings linjene blanke, skal det være slik? Ja, vi har ikke gjort det mer avansert enn dette. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Billig! Synd gameserver ikke kan betale med vanlig kredittkort. Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Billig!Synd gameserver ikke kan betale med vanlig kredittkort. Via vårt vanlige system kan man benytte seg av VISA, Paypal, Payex, SMS m.m. Vanlige bankkort (Bank Accept?) vet jeg ikke om noen nettsider i hele norge kan ta imot ;P Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har ikke Visa. Det er jo MP+ serveren, den kostet vel 480kr elns per måned før... Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor lang tid er det før jeg kan bruke servern min loxus? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 wow, så ikke at det var uten bindingstid første gangen... da er det jo iallefall ett ypperlig tilbud... billig og grei måte å "teste" serverene/ping tid o.l. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor lang tid er det før jeg kan bruke servern min loxus? Serveren blir skrudd på med en gang du har betalt, eller når de har motatt betalingen. Lenke til kommentar
kazan2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor lang tid er det før jeg kan bruke servern min loxus? Serveren blir skrudd på med en gang du har betalt, eller når de har motatt betalingen. Stemmer. For alle som har bestilt fra oss for første gang: Faktura kommer i løpet av 1-2 dager. Etter det tar det 5-10 dager før vi mottar kvitteringen fra banken (Vet det er så lang tid, men sånn er det) Etter det settes serveren opp så fort som mulig. Vi har en garanti som legger til en uke på leieperioden din for hver dag som går 96 timer etter at vi har mottatt kvitteringen. All info kommer i mail så fort serveren er satt opp Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har enda ikke fått fakturaen, noe jeg synes jeg brude ha fått for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå