hemo Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 <span style="visibility: hidden">Skjult tekst</span> Med denne style'en blir teksten skjult frå heimesida (ikkje umogeleg å lese for andre, men skjult ved vanleg vising). Problemet er at det er eit opphald akkurat der som teksten skulle stått. Er det nokon måte å skjula tekst heilt? Eg vil til dømes kunne skriva dette: <p>Ei enkel<span style="visibility: hidden">Skjult tekst</span> linja med tekst Eg vil at denne skal dukka opp sånn her i nettlesaren: Ei enkel linja med tekst Eg vil ikkje at denne skal dukka opp sånn her: Ei enkel linja med tekst Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Men, hva er da poenget? Kan jo alltids sette det slik: <!-- Skjult tekst !--> i kildekoden. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jo, du har rett i det.. Poenget var å ta med ting er synleg for deg, når du redigerer sida i Microsoft Frontpage 2003 (rolig.. husk å puste... ikkje bli sint... det er berre eit dataprogram...). Du kan ta med tekst som er synleg rett i sida, for alle som redigerer sida... Teksten kan formaterast som hidden, og den dukkar såleis ikkje opp hos lesaren... <!-- Skjult tekst !--> er heilt greit for dei som "tygg html-kode til frukost", men for andre som er litt usikre på sånt, vil denne type kommentarar forbli ulest. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jaok, men jeg skjønner ikke hva du sier. Hvem er det du vil at skal se disse skjulte tekstene? Den eneste måten er med <!-- Jasåklart Endret 15. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bruk display: none; Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 shh, det er hemmelig kode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå